Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم هماهنگی برای عبور بازیکنان از جایگاه ویژه میکزون و اعتراض خبرنگاران به این مسئله، موجب درگیری لفظی اصحاب رسانه با یکی از پرسنل انتظامات ورزشگاه نقش جهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پایان بازی تیم های فوتبال سپاهان و نفت مسجد سلمان بازیکنان باید از میکزون ورزشگاه عبور می کرنند که بخاطر ناهماهنگی بین عوامل باشگاه سپاهان و هیئت فوتبال یکی از درب های خروجی باز بود و طبق قانون که باید بازیکنان از میکزون ورزشگاه عبور کرده و خارج شوند، از مسیر دیگری به بیرون رفتند که این مسئله باعث شد خبرنگاران به یکی از پرسنل انتظامات ورزشگاه نقش جهان که یکی از عوامل اجرایی در صحنه بود، اعتراض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اعتراض ها به درگیری شدید لفظی بین خبرنگاران و عوامل هیئت فوتبال و یکی از پرسنل انتظامات ورزشگاه نقش جهان انجامید.

این درحالی است که برخی از بازی های گذشته سپاهان چنین وضعیتی داشته است.

کد خبر 390218

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال سپاهان اصحاب رسانه استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه

دشمنی دیرینه ترابزون سپور و فنرباحچه باعث شد یک بازی دیگر بین این دو تیم به جنجال کشیده شود. 

طرفداری - دو تیم ترابزون سپور و فنرباحچه در چارچوب هفته سی ام رقابت های سوپرلیگ ترکیه به مصاف هم رفتند و فنری ها با نتیجه 3-2 به برتری رسیدند. 

پرتاب سنگ و اشیای مختلف از سکوها به سمت بازیکنان فنرباحچه درگیری طرفداران ترابزون سپور با بازیکنان فنرباحچه

جو استادیوم ترابزون سپور از ابتدا ناآرام بود و در طول بازی، طرفدارای میزبان بارها به داور و تیم حریف اعتراض کردند. بازی در چند نوبت به خاطر پرتاب اشیا از سمت سکوها متوقف شد. در دقیقه 87 باتشوایی گل برتری فنرباحچه را زد و مشخص بود که کنترل جو سنگین ورزشگاه لحظه به لحظه سخت تر می شود. با سوت پایان بازی، بازیکنان میهمان در زمین جشن پیروزی گرفتند و یک طرفدار خشمگین ترابزون از همه موانع گذشت و به وسط زمین آمد. درگیرشدن بازیکنان فنرباحچه با طرفدار حریف، نقطه انفجار بود و طرفداران زیادی وارد زمین شدند و نیروهای امنیتی ورزشگاه هم نتوانستند نظم و امنیت را برقرار کنند. در این میان صحنه های زشتی از درگیری تماشاگران با بازیکنان ثبت شد. 

حمله با میله پرچم کرنر به مرت مولدور

یک طرفدار ترابزون سپور با مشت به صورت لیواکوویچ، دروازه بان فنرباحچه کوبید. باتشوایی با چند تماشاگر درگیر شد. اوسایی ساموئل هم یکی از تماشاگران خشمگینی که وارد زمین شده بود را با مشت زد. یکی از تماشاگران با میله پرچم کرنر به مرت مولدور حمله کرد. فرد هم با چند طرفدار حریف درگیر شد و در این درگیری ها مشت و لگد خورد.

درگیری اوسایی ساموئل با طرفداران حریف

نیروهای پلیس وارد عمل شدند و تعداد زیادی از تماشاگرانی که وارد زمین بازی شده بودند دستگیر شدند. در خیابان های اطراف ورزشگاه هم تمهیدات امنیتی اندیشیده شد و اتوبوس تیم فنرباحچه و طرفداران این تیم با اسکورت پلیس به سمت فرودگاه حرکت کردند. یرلی کایا، وزیر کشور ترکیه هم به این اتفاقات واکنش نشان داد و خواستار برخورد قاطع با مسببان این حادثه بود. فدراسیون فوتبال ترکیه هنوز تا ساعت 1 بامداد به وقت تهران، واکنشی به این بازی جنجالی نشان نداده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه
  • دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و گل گهر
  • عیدی سپاهان به هوادارانش در نقش‌جهان
  • برنامه دیدارهای معوقه سپاهان اعلام شد
  • ترکیب سپاهان و گل‌گهر اعلام شد
  • درگیری لفظی سرمربی یوونتوس با خبرنگار اسکای!
  • درگیری لفظی الگری با خبرنگار: من سرمربی‌ام، پس به من نگو چه کار کنم!
  • برنامه ۳هفته لیگ برتر فوتبال و مسابقات معوقه
  • عاملان درگیری با بازیکنان تیم تراکتور به دستگاه قضایی معرفی شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه