Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی در نیمه اول زیاد خوب نبود، تک موقعیت داشتیم اما نیمه دوم فوتبال خوبی را بازی کردیم.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان و تساوی بدون گل گفت: بازی در نیمه اول زیاد خوب نبود. تک موقعیت داشتیم اما نیمه دوم فوتبال خوبی را بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت زیادی داشتیم و امروز سوپرمنی درون دروازه نفت بود به اسم سوشا مکانی که از شانس ما بازیکن هفته می‌شود و هفته‌های بعد شرایط دیگری دارد! من به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. توپ به جز یک مورد به سمت دروازه ما نیامد. از نتیجه راضی نیستم چون نه تنها در این بازی بلکه هفته قبل هم حق ما برد بود.

قلعه‌نویی با انتقاد به بازی جوانمردانه، تصریح کرد:اما ما از نوع بازی حریف گله داریم. هر زمانی که می‌خواستیم شکل بگیریم یک نفر به زمین می‌افتاد. تا می‌گفتند یک، یک نفر روی زمین می‌افتاد، تا می‌گفتند 2، 2 نفر روی زمین می‌افتادند. تنها ایرادی که می‌توانم بگیرم این است که فیفا از فوتبال بازی جوانمردانه را بردارد. بازی جوانمردانه یک چیز دیگر است اما ما از نوع بازی حریف گله داریم. هر زمانی که می‌خواستیم شکل بگیریم یک نفر به زمین می‌افتاد. من برای سوشا آرزوی سلامتی دارم اما خواهش من این است تعریف درستی از بازی جوانمردانه شود که چرا این کلمه هست؟ زمان مفید در آسیا زیر 42 دقیقه است اما در بعضی از تیم‌ها زیر 30 دقیقه می‌بینیم. از آقای تاج می‌خواهم به فیفا نامه بزند و تکلیف این کلمه را مشخص کند.

سرمربی سپاهان درباره تماشاگران و اینکه سپاهان مشکل تمام‌کننده دارد، یادآور شد: من مربی زمانی باید ناراحت باشم که تیم موقعیت نداشته باشد اما ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. تماشاچی هم حدی دارد اما اگر خدای نکرده چیزی باشد ما محکوم می‌کنیم. طرفدار آمده که فوتبال ببیند اما وقتی برای یک اتفاق معمولی بازیکن زمین می‌افتد تماشاگر هم خسته می‌شود. این روش‌ها برای من قابل هضم نیست. من از تیم پایین جدول تا تیم ملی مربیگری کرده‌ام و در همه بازی‌ها آمار گل‌های تیم بالا بوده است. من این را مرگ خودم می‌دانم که بخواهم چنین کارهایی را انجام دهم.

وی ادامه داد: یا بازی جوانمردانه را جمع کنند یا کلاس بگذارند و این کلمه را درست تعریف کنند. بازی قبل 8.30 دقیقه وقت تلف شده بود این بازی 6 دقیقه. تماشاگر آرام سر جای خود نشسته و تیم را تشویق می‌کند اما وقتی این حرکات را دید ناراحت می‌شود.

قلعه‌نویی درباره حضور حسینی در تیم، گفت: حسینی بازیکن باکیفیت و تعیین‌کننده‌ای است. او هفته به هفته بهتر می‌شود.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان: نتیجه بدی مقابل سپاهان نگرفتیم/ تارتار هم در نشست خبری حاضر نشد

حسین پاشایی مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان گفت: به مردم خونگرم مسجدسلیمان و بازیکنان با غیرت تیم تبریک می‌گویم. بازی خوب و تاکتیکی و در سطح بالا داشتیم و نتیجه بدی نگرفتیم.

خبرنگاران حاضر در نشست به دلیل عدم حضور تارتار سوالی مطرح نکردند و پاشایی نیز نشست را ترک کرد.

تارتار به خاطر پرواز در نشست خبری حضور نداشت.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟

نکته مهم فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران عدم‌دعوت از بازیکن باتجربه و پا به سن گذاشته است.

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 29 بازیکن را برای دو دیدار مقابل ترکمنستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

نسبت به آخرین فهرست تیم ملی در جام ملت‌های 2023 آسیا 11 بازیکن جدید دعوت شده‌اند که شامل آرشا شکوری، امید نورافکن، امین حزباوی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، اللهیار صیادمنش، مهدی لیموچی، جواد آقایی‌پور، محمدرضا آزادی، حسین گودرزی و سعید سحرخیزان می‌شوند.

نکته قابل توجه اینکه قلعه‌نویی روی نام چند بازیکن باتجربه و البته مُسن خط قرمز کشیده است. احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، رضا اسدی، شهریار مغانلو و کریم انصاری‌فرد بازیکنانی هستند که جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارند و قلعه‌نویی ترجیح داده است به‌جای آنها به نفرات جدید میدان دهد.

به گزارش تسنیم تیم ملی ایران روزهای 2 و 7 فروردین 1403 در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر ترکمنستان قرار می‌گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال ایران در برابر باشگاه متالیست خارکوف اوکراین متوقف شد! اتفاق عجیب در سفر تیم ملی فوتبال

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه تمرین تیم ملی و نشست خبری قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اردوی تیم ملی
  • واکنش سهراب به فحاشی عجیب در انزلی
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟
  • واکنش لژیونر ایرانی به قرار گرفتن در لیست جدید قلعه نویی
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی/ جوان ها باید به تیم ملی خدمت کنند
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی
  • ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!