Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: در راستای سرعت بخشیدن به بهره‌برداری از پروژه تالار شهر اردبیل ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار شهر اردبیل اختصاص یافت. ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو شامگاه امروز در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر بازوان توانمند فرهنگ و تمدن هستند و اعتماد و وثوق قاطبه مردم به رسانه‌های رسمی و هنرمندان غیر قابل کتمان است و ورود این قشر برای کاهش آسیب‌ها و شناسایی آن بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 40 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار شهر اردبیل اختصاص یافت افزود: تالار شهر اردبیل در مرکز شهر اردبیل قرار دارد اما تاکنون باتوجه به اینکه اعتبارات کمی به این پروژه فرهنگی اختصاص یافته است شاهد پیشرفت خوبی در این پروژه نبودیم و در راستای سرعت بخشیدن به بهره‌برداری از این پروژه 40 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار شهر اردبیل اختصاص یافت.

بهنامجو ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری را برای توسعه و تقویت فرهنگ و هنر ضروری دانست و تصریح کرد: برای کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فرهنگی و هنری باید از ظرفیت رسانه‌ها و هنرمندان استفاده شود و حضور این قشر در میزگردها ضرورت دارد.

پروژه تالار شهر اردبیل تا 2 سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسددرخواست اعتبار برای تکمیل تالار شهر اردبیل در سفر هیئت دولتتکمیل پروژه تالار شهر اردبیل نیازمند 480 میلیارد ریال اعتبار است

استاندار اردبیل با اشاره به مشارکت و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در احداث پروژه‌های فرهنگی در استان اردبیل، بیان کرد: با انتقال و جابه جایی پادگان ارتش از مرکز شهر به ناحیه دیگر قرار است در محل آن زیرساخت‌های فرهنگی و هنری اجر و عملیاتی شود که لازم است وزارت فرهنگ و ارشاد نیز در این محدوده مشارکت و همکاری کند‌.

وی با تاکید بر اینکه چندین پروژه فرهنگی در سطح استان اردبیل احداث می‌شود اظهار کرد: علاوه‌بر اینکه پروژه‌های بزرگ فرهنگی در مرکز استان اردبیل احداث می‌شود چندین پروژه فرهنگی و هنری نیز نظیر مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان پارس‌آباد، هشجین، کلور و عنبران مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های فرهنگی و هنری در خور هنرمندان قزوین نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در آئین افتتاح پروژه تئاتر شهر قزوین اظهارکرد: متاسفانه در استان قزوین، زیرساخت ها در بسیاری از حوزه ها از جمله حوزه هنر و فرهنگ با ظرفیت ها، استعداد ها و داشته های استان بسیار فاصله دارد و برای جبران این مهم باید تلاش زیادی صورت گیرد.

وی افزود: استان قزوین در حوزه تئاتر، سینما، موسیقی و بسیاری از حوزه های فرهنگی و هنری، هم در حوزه ظرفیت های تولیدی و هم در حوزه علاقه مندی به این هنرها از غنای بالایی برخوردار است ولی متناسب با آن از امکانات برخوردار نیستیم و در حوزه سینما و سالن موسیقی استان مشکلاتی دارد.

اعلایی گفت: نگاه دولت این است که زیرساخت های فرهنگی و هنری در سطح کشور و استان تقویت شود و در همین راستا در سفر سال گذشته رییس جمهور به قزوین منابعی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله برای راه اندازی شهرک محتوا جذب شد و امیدواریم این جهت گیری ها برای توسعه فرهنگ و هنر نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: در راستای حمایت از هنرمندان عمارت سپهدار نیز در اختیار اداره ارشاد قرار می گیرد تا این فضای تاریخی تبدیل به گالری هنرهای تجسمی شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهارکرد: در اراضی الحاقی بالای اتوبان قزوین تاکید ویژه ای برای زیرساخت های فرهنگی و هنری شده است و امیدواریم ظرف سال های آینده توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در خور مردم و هنرمندان شاخص باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884881

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت بازار سرپوشیده اراک
  • وعده رئیس سازمان مدیریت برای اختصاص اعتبار ساماندهی «فلک‌الافلاک»
  • پروژه راه آهن لرستان دوباره تعطیل شد؛مردم منتظر وعده های «منظور»
  • پروژه راه آهن خرم‌آباد تعطیل شد
  • پروژه راه‌آهن لرستان دوباره تعطیل شد/ مردم منتظر وعده‌های «منظور»
  • فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی- هنری «اتقان» منتشر شد
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل
  • اختصاص بیش از ۲۹۷ میلیارد تومان اعتبار به حوزه توسعه و بهسازی مساجد
  • زیرساخت های فرهنگی و هنری در خور هنرمندان قزوین نیست
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت آزادراه زنجان-قزوین