Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:31:07 GMT

جلال الدین ماشین گلسازی پیکان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۶۹۹

جلال الدین ماشین گلسازی پیکان

وینگر سابق سپاهان در جدال با ماشین سازی با دبل گلسازی، یک روز فوق العاده را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین علی محمدی در جدال با ماشین سازی با دو پاس منجر به گل توانست یک روز فوق العاده را از خود به جا بگذارد.


وینگر سابق سپاهان که با عملکردی تکنیکی در جمع شاگردان حسین فرکی، توانسته تا به اینجای فصل در چهار گل این تیم تاثیرگذار ظاهر شود، در دیدار برابر پیکان بعد از اینکه دو بار هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد، یک پاس منجر به پنالتی نیز برای این تیم به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال الدین در جدال هفته دوم برابر نساجی نیز موفق شده بود یکی از پنالتی‌های تیمش را بگیرد و اکنون در نقش ماشین گلسازی برای پیکان ظاهر شده است.


پیکان که پیش از این بیشتر به عنوان تیمی دفاعی شناخته می‌شد، در فصل جدید با تغییرات تاکتیکی که فرکی و دستیارانش شکل داده‌اند و با حضور بازیکنانی همچون علی محمدی، واسعی در خط میانی و امامعلی و مقانلو در خط هجومی، به تیمی ترسناک برابر خط دفاعی رقبا تا به اینجای فصل تبدیل شده که توانسته 10 گل نیز به ثبت برساند.

جلال الدین علی محمدی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جلال الدین علی محمدی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودرو سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • تاکتیک ماشاریپوف برای فرار؛ چرا او پاسپورتش را به استقلال تحویل نداد؟
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت