Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@21:58:24 GMT

نظر منصوریان درباره شهرآورد ۹۰ پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۷۰۱

نظر منصوریان درباره شهرآورد ۹۰ پایتخت

به گزارش وانانیوز،  علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به اینکه نگرش ما این بود که از نفت جلو بیفتیم برخلاف جریان بازی که مالک بودیم گل خوردیم، اما خیلی خوب برگشتیم و فکر می‌کنم نفت نسبت به چند سال گذشته بهتر بازی می‌کند. در اواخر بازی می‌توانستیم به راحتی به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک ربع آخر هم با توجه به این دچار مشکل تاکتیکی شده بودیم بازی را به نفت دادیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که نفت سخت گل می‌خورد و خط دفاع و حمله بالانس است.

منصوریان در مورد شرایط پژمان منظمی گفت: این بازیکن هنوز نتوانسته انرژی‌اش را تقسیم کند و با او کار می‌کنیم تا بهتر شود. این بازیکن هدیه خوزستان به ما بود و فوتبالیست فوق العاده‌ای است. او سوغات سال قبل به ذوب‌آهن بود. من معتقدم خوزستان به خصوص آبادان، اهواز و مسجد سلیمان یک گنج در آن خوابیده است. اگر سه تا کمپ ۱۰ روزه در این استان بگذاریم ۵۰ بازیکن ستاره از آن در می‌آید. اگر سال گذشته هم پژمان را پیدا نمی‌کردیم او سوخت می‌شد. خرید ارزانی بود، اما خوب از آب درآمد. یک اخلاق خوبی هم که دارد این است که هر زمانی خسته شود کنار خط می‌آید و می‌گوید که دیگر تمام شده است و باید تعویض شود.

وی با اشاره به اینکه حریفان ما قبل از دیدار با ما مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند، گفت: اگر تیمی مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشد، با انگیزه‌تر به میدان می‌آید، اما اگر بد ببازد روحیه اش پایین می‌آید. نفت هم هفته قبل خوب بازی کرد و باختش باخت نبود و یک توپ به زمین خورد و وارد دروازه شد.

منصوریان در مورد دربی گفت: ۱۵، ۱۶ بار سابقه حضور در دربی دارم و ۲ بار هم سرمربی بوده‌ام. دربی تاکتیکی نیست و روحی و روانی است. هر تیمی که در طول هفته روی این مسائل کار کند نتیجه خواهد گرفت. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. دو تیم هم مراعات نکنند و بازی خوبی از آب دربیاید.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شرایط این تیم گفت:قاعدتا با بودجه‌ای که داریم نباید افق روشنی ببینیم، اما با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم روشن ببینیم. ۱۰ ماهی که میهمان ذوب‌آهن هستم اعتقاد آن‌ها حرکت رو به جلو است. آذری هم می‌گفت: سبز سبزم ریشه دارم. مسئولان باشگاه انسجام در مسیر دارند و اگر کسی هم جدا شود نگرانی ندارند. اگر شرایط کلی تیم اوکی باشد، همان روند سال قبل را می‌رویم و امیدوارم امانتدار خوبی باشم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی که روز گذشته برابر ترکمنستان کلین‌شیت کرد، در مورد این بازی گفت: خداراشکر یک بازی سخت را بردیم. بازی روی چمن بد برگزار شد و کارمان را سخت کرد و نسبت به بازی رفت، سخت‌تر بود.

به نقل از ورزش سه او در مورد کلین‌شیت اظهار داشت: من امسال خیلی تلاش کردم که در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشم، شاید باورتان نشود که برای بازی در تیم ملی لحظه شماری میکردم و از آقای قلعه نویی تشکر دارم که به من فرصت دادند بازی کنم.

حسینی در خصوص شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی عنوان کرد: ما در جام ملتها بازیهای خوبی داشتیم، بعضی انتقادات هست که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

گلر تیم ملی در مورد حضور بازیکنان جوان نظیر آرشا شکوری گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را عوض کنید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. آقای قلعه نویی هم فکر کنم اولین بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888657

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • سیدحسین حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • شهرآورد تهران، این بار دوشادوش هم!
  • بازی ایران روی بدترین زمین چمن آسیا!