Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@06:36:22 GMT

سپاهان تیم بزرگی است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۷۰۹

سپاهان تیم بزرگی است

بازیکن تیم مسجد سلیمان گفت:قرعه تیم ما سخت بود و جز تیم هایی هستیم که با تیم بالای جدول رقابت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ میر هادی میر جوان پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و برای گرفتن امتیاز به اصفهان آمده بودیم اما مقابل تیم سپاهان همین یک امتیاز نیز خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش خود را انجام دادیم و به نتیجه دلخواه رسیدیم.

وی ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است، سپاهان در این بازی ضعیف بازی نکرد تیم ما قدرتمند ظاهر شد، در مقابل تیم های بزرگ خوب بازی کردیم. از سال های قبل تیم بهتری داریم.

بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: قرعه تیم ما سخت بود و جز تیم هایی هستیم که با تیم بالای جدول رقابت می‌کنیم و کار سخت است، امیدوارم در بازی های بعد پیروز شویم.

کد خبر 390223

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس خیال اخراج آلگری را ندارد

با وجود وضعیت نه چندان خوب یوونتوس در هفته‌های اخیر، مدیران این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی تیم ندارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از بدترین تیم‌های سری A در هفته‌های اخیر بدون شک یوونتوس بوده است. یووه که تا یکی دو ماه قبل رقیب اصلی اینتر در کورس قهرمانی شناخته می‌شد، اکنون نه تنها دیگر در کورس قهرمانی نیست، بلکه رده دوم را به میلان تقدیم کرده و در مسیر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان قرار گرفته است.

طبق آمارهای ثبت شده، باشگاه یوونتوس از 8 بازی اخیرش و 24 امتیاز ممکن تنها 7 امتیاز کسب کرده است. سقوط آزاد بانوی پیر بعد از پیروزی 3 بر صفر این تیم مقابل لچه در تاریخ 21 ژانویه آغاز شد و از آن زمان تا کنون تنها یک پیروزی در کارنامه راه‌راه‌پوشان تورین ثبت شده است که آنها هم با حداقل اختلاف (نتیجه 3 بر 2) و زدن گلی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده رقم خورد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس بعد از تساوی 2-2 مقابل آتالانتا بازیکنانش را به اردوی تمرینی تنبیهی برد که تمرکز آنها را برای بازی بعدی مقابل جنوا افزایش دهد، هر چند یووه از این بازی هم جز یک تساوی بدون گل چیزی دیگری به دست نیاورد و پس از بازی هواداران با سوت‌ زدن و هو کردن اعتراض‌شان به عملکرد تیم را نشان دادند.

میلان برد و جای یوونتوس در رده دوم را گرفت

در این بین نشریه توتواسپورت چاپ تورین نوشته است که با وجود نمایش‌های ضعیف یوونتوس، مدیران باشگاه همچنان آلگری را بهترین گزینه برای هدایت تیم می‌داندند و هیچ برنامه‌ای برای اخراج او در 9 هفته باقیمانده به پایان فصل ندارند؛ البته اینکه آیا او فصل بعد هم سرمربی تیم بماند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا وابسته خواهد بود.

یوونتوس در حالی تنها 5 امتیاز از تیم چهارم جدول (بولونیا) بیشتر دارد که 9 هفته پایانی فصل باید با رقبای سرسختی مانند، لاتزیو، فیورنتینا، تورینو، میلان رم و بولونیا رودررو شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان!
  • یوونتوس خیال اخراج آلگری را ندارد
  • آلومینیوم با صفر تغییر مقابل نساجی!
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • صدرنشین لیگ‌برتر در پایان سال استقلال خواهد بود؟
  • شانس بزرگی که قرمزها قبل از دربی آوردند!
  • ۵ تغییر قطعی در ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر
  • دربی تمام شد، اما جنگ پرسپولیس و استقلال تمام نشده است
  • 5 تغییر قطعی در ترکیب سپاهان مقابل گل‌گهر