Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@08:04:11 GMT

هراز دوطرفه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۷۱۵

هراز دوطرفه شد

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، از لغو محدودیت ترافیکی محور هراز خبر داد و افزود: با توجه به کاهش حجم ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده هراز از دقایقی پیش ممنوعیت تردد از جنوب به شمال این محور لغو و تردد به صورت دوطرفه شد.

محبی در ادامه بیان داشت: قرار بود برای روان سازی بار ترافیک برگشت مسافران آخرین جمعه تابستان از شهرهای شمالی امروز جمعه، آخرین روز تعطیلات تردد در جاده هراز از شمال به جنوب تا ساعت ۲ بامداد شنبه یکطرفه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4723797

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران محور هراز اربعین حسینی قزوین ماه محرم بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 عاشورا خطبه های نماز جمعه ایلام مراسم عزاداری سانحه تصادف گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در جاده‌های سراسر کشور حاکی از آن است که درحال حاضر ترافیک در کسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده های شنگلده و بایجان نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر نیز پرحجم  گزارش شده است، گفت: همچنین وضیت مشابه در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و آزادراه تهران - ساوه حدفاصل بهمن آباد تا دهشاد وجود دارد. در محور تهران – پاکدشت  در محدوده خاتون آباد نیز ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب آزادراه شمال – تهران و محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است و این محور برای مدیریت بار ترافیک یک طرفه شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است و درحال حاضر مداخله جوی خاصی در جاده‌ها گزارش نشده است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده چالوس باز شد اما... | این محور شمال یکطرفه است | ترافیک در جاده هراز
  • مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • مسدود شدن جاده‌های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۸ اسفند / تردد در آزادراه تهران - شمال ممنوع است
  • هواشناسی جاده هراز؛ اگر شمال می‌روید حتما بخوانید
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • جاده کندوان امروز یک‌طرفه شد