Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مکرم دابوب امشب در نشست خبری بعد از بازی فوتبال ایران و فلسطین با اشاره باخت تیمش برابر ایران اظهار کرد: ما بازی تاکتیکی خوبی به نمایش گذاشتیم اما برد با ایران بود، به این تیم تبریکک می‌گویم.

وی با بیان اینکه ما برای این بازی زحمات زیادی کشیدیم اما ایران بهتر بازی کرد و به گل بیشتری رسید تصریح کرد: بازی را بسته شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، بازیکنانم خیلی تلاش کردند تعداد گل را افزایش دهیم اما نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان فلسطین اضافه کرد: ایرانی‌ها خوب بودند و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند و شرایط را به سود خود تغییر دادند.

وی بیان کرد: این بازی را به مانند بازی قبل خود آغاز کردیم و بیشتر دنبال ضد حملات بودیم که متأسفانه به دلیل اخراج بازیکن خود مجبور به تغییر سیستم بازی شدیم.

دابوب خاطرنشان کرد: ما به دنبال صعود از این گروه بودیم تا برای اولین بار در تاریخ فوتبال خود از این مرحله بالا برویم و شگفتی‌ساز بشویم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل شده؟

چشمه دیگری از تردستی‌های تاج و رفقا در مجمع فدراسیون فوتبال به نمایش درآمده و گزینه‌ای که برای نایب رئیسی رای نیاورده بود، از فدراسیون کنار نرفته است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بارها نوشته‌ایم که مهدی تاج هرآنچه در فوتبال دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و هیچ ارگان و نهادی توان ایستادن مقابل او را ندارد. تاج به مدیر مستمع آزاد و بدون کنترلی در ورزش کشور تبدیل شده که خودش رئیس خودش است و مقام بالادستی ندارد؛ نه معاون ورزش حرفه‌ای،  نه شخص وزیر ورزش، نه مجلس و نمایندگانش، نه معاون اول رئیس‌جمهور و نه خود رئیس‌جمهور... او به هیچکس پاسخگو نیست و تا هر وقت دلش می‌خواهد می‌تواند بماند. اگر می‌گویید نه ، بگویید بالای چشمش ابروست تا بلافاصله از فیفا و ای اف سی نامه هشدار و اخطار بیاید.

چرا تاج به چنین جایگاهی رسیده؟ او پولدار است اما این دلیل قدرت فوق العاده اش نیست. دلیل جای دیگری‌ست؛ او خودش رییس مجمع فدراسیون فوتبال است و وزیر را هم با اصلاحات سال گذشته اساسنامه در آن به تماشاچی بدون رای و حق اظهارنظر تبدیل کرده است. در واقع همه راه‌ها در فوتبال ایران به تاج ختم می‌شود...

تاج ، حالا با رییس سپاه پاسداران قدم می‌زند و خودش را در قواره سران کشور می‌بیند و نهادهای خاص هم از او حمایت می‌کنند. با چند پرونده در جریان در قوه قضاییه، ککش نمی‌گزد و کسی، کاری به کارش ندارد. خبری از حداقل چهار پرونده ای که خودش در تلویزیون اعتراف کرده بود در دادگاه دارد، نیست.

باخت شش گله به انگلیس در جام جهانی یا شکست مقابل آمریکا هم باعث نمی‌شود از مردم عذرخواهی کند، همانطور که به باد دادن میلیون‌ها یورو پول کشور در فیفا طی پرونده لعنتی ویلموتس هم باعث نشد کسی یقه‌اش را بگیرد. پای این و آن را وسط کشید و بالاخره از مهلکه گریخت و پرونده ویلموتس را ته جیبش مچاله کرد و روی آنتن زنده هم به مردم نشانش داد!. او خوب می‌داند که "گردن کلفت" است و اعضای مجمع هم روی حرفش ، حرف نخواهند زد.

حالا با این مختصات ، فکر کنید در زیرمجموعه فدراسیون فوتبال چه خبر است؟ همه می‌خواهند برای خود ، مهدی تاج باشند. آنها یاد گرفته‌اند که می‌شود تحت هر شرایطی ماند و کنار نرفت.

همین حالا دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاج، شامل محمدرضا ساکت و منصور قنبرزاده کاملا غیرقانونی سرجای شان هستند و تکان نمی‌خورند. آنها نفس‌کش می‌طلبند و با رفتارشان می‌گویند وقتی تاج توانست چرا ما نتوانیم؟

ماجرای جدید تاج در فوتبال به یک خانم برمی‌گردد که او نیز گویا خط قرمز مستقیم یا غیرمستقیم آقایان شده است.

داستان از این قرار است که چند روز قبل در حاشیه مجمع عمومی آنلاین فدراسیون که آخر کسی نفهمید چرا آنلاین برگزار شد، مریم‌ منظمی ‌بدون‌ داشتن هیچ‌ رقیبی نتوانست از مجمع برای نایب رییسی فدراسیون رای اعتماد بگیرد و‌ طبیعی است طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال باید نفر جدید جایگزین او شود.

خانمی چادری با تیپ تراز زنان مدیر در جمهوری اسلامی که طی چندسال اخیر در مجالس و مجامع و محافل فوتبال حاضر شده و در چارچوب ترسیم شده رییس، حرکت می‌کند. او حالا قاعدتا باید از فوتبال بدون عذر و بهانه کنار برود چون مجمع او را نخواسته و شاید منتظر گزينه ای بهتر از سوی رئیس است.

حذف دو کمک داور زن ایرانی از اتاق وی ای آر دربی ۱۰۳ ، هنوز نه پاسخی از سوی منظمی داشته و نه خود تاج. همچنین سقوط تیم ملی زنان ایران در رنکینگ فیفا حاصل عدم تحرک و بازی تدارکاتی و برنامه این تیم ملی است که در این مورد هم منظمی روزه سکوت گرفته است.

حالا چند روز بعد از این ماجرا، مدارکی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که نشان می‌دهد افرادی بنا به سفارش برخی‌مدیران مافیایی فوتبال، در حال تلاش برای ابقای این خانم هستند که مجمع به او رای اعتماد نداده است؛ آنهم در شرایطی که اکثریت اعضای مجمع حضور داشته‌اند و رسمیت مجمع اعلام شده است.

اتفاق عجیب اینکه به برخی از اعضای مجمع سفارش شده تمام تلاش خود را به کار گیرند تا سناریویی غیرقانونی برای ادامه فعالیت مریم‌ منظمی به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان درست شود. به‌ همین ترتیب مکاتباتی با دبیرکل انجام ‌و درخواست شده بخاطر اینکه مجمع به صورت وبینار بوده و برخی اعضا به خاطر مشکل اینترنت یا عدم اطلاع رسانی درست در زمان رای‌گیری حضور نداشته‌اند، خانم منظمی در سمت قبلی خود ابقا شود و در مجمع فوق‌العاده بعدی دوباره درباره نایب رییسی او رای ‌گیری انجام شود!! آنهم درشرایطی که ۷۰عضو مجمع بصورت آنلاین رای دادند.

اگر چنین اتفاقی رقم بخورد و بپذیریم که اینترنت اختلال داشته، یعنی باقی تصمیم‌های مجمع اخیر هم مخدوش است و اصلا کل مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال باید ملغی شود!

در این موقعیت تاج‌ باید به عنوان حافظ قانون ، جلوی ادامه این روند غیر قانونی که احترام و جایگاه ‌مجمع عمومی را زیر سوال می‌برد بگیرد!

این اقدام خلاف اساسنامه، خلاف مقررات و یک بدعت بسیار بد و‌ غلط‌ در مجمع فدراسیون فوتبال خواهد بود و جایگاه و رای مجمع عمومی را به عنوان بالاترین رکن تصمیم گیری در فوتبال ایران زیر سوال می‌برد.

در این مورد فرهیختگان نوشته: "به امید رسیدگی ویژه رییس فدراسیون‌ به این موضوع و جلوگیری از ادامه این روند، مدارک‌ ‌و ‌اطلاعات دقیق‌تر درباره این تلاش‌های عجیب پشت پرده را منتشر نمی‌کند."

آیا در فوتبال ایران قحطی مدیر زن است که این فرد خارج از خانواده فوتبال وارد شود و حالا که رای نیاورده، با فشار و لابی نگهش دارند؟ اگر این وصله به تاج نمی‌چسبد باید ورود کند و بدون تعارف کاسه و کوزه دورزدن مجمع را بهم بریزد.

 

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی بعد از حذف: بازیکنانم را هوایی کردند
  • اینزاگی: نمی‌توانم از بازیکنانم شکایت داشته باشم
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  • پرسپولیس با پیکان سواری به دنبال برد در آزادی/ جدال لالیگایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی
  • سرمربی آلومینیوم اراک: دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم
  • مجتبی حسینی: دیگر نه لب خط اعتراض می‌کنم، نه درباره داوری حرف می‌زنم
  • حسینی: آلومینیوم و نساجی همیشه رقابت خوبی داشته‌اند/ دیگر درباره داوری صحبت نمی‌کنم
  • تارتار: اگر انگیزه نداشته باشیم در لیگ مشکل پیدا می‌کنیم
  • تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل شده؟