Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شبکه اجتماعی توئیتر در اقدامی ۴۲۵۸ حساب کاربری وابسته به جریان سعودی-اماراتی بعلاوه «سعود القحطانی» از افراد نزدیک به بن سلمان را مسدود کرد. تاریخ انتشار: 22:45 - 29 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۲۸۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، شبکه اجتماعی توئیتر امروز در اقدامی دست به حذف حساب‌های کاربری ارتش سایبری عربستان سعودی و امارات زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری رویترز، در این اقدام ۴۲۵۸ حساب کاربری که از امارات اقدام به ایجاد موج رسانه‌ای علیه قطر و یمن و ایران می‌کردند، حذف شد. همچنین منشأ برخی از این حساب‌ها کشور مصر ذکر شده است.

شش حساب کاربری مرتبط با ارتش سایبری حکومت سعودی نیز شناسایی و مسدود شده است.

اما ورای همه این‌ها، توئیتر امروز حساب کاربری «سعود القحطانی» مشاور سابق دیوان پادشاهی سعودی و از افراد نزدیک به «محمد بن سلمان» را نیز مسدود کرد.

سعود القحطانی از متهمان ردیف اول قتل فجیع جمال خاشقچی در دهم مهر سال گذشته به شمار می‌رود که پس از آن بدون اینکه محاکمه شود از انظار عمومی و رسانه‌ها پنهان مانده است.

شرکت «فیسبوک» در دهم مرداد گذشته نیز با صدور بیانیه‌ای برای اولین بار رسما اعلام کرد که شبکه‌ای متشکل از صد‌ها حساب کاربری جعلی در فیسبوک و اینستاگرام را شناسایی کرده است که در تلاش بوده تا دیدگاه‌های مورد نظر ریاض را هرچه بیشتر انتشار داده و به کشور‌های رقیب عربستان سعودی حمله کند.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شبکه اجتماعی توئیتر فیسبوک اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشفشان در ایسلند؛ هزاران نفر خانه ها را ترک کردند

به گزارش قدس آنلاین، شبکه خبری «ای بی سی نیوز» با انتشار این مطلب افزود: به گفته مقامات محلی آتشفشان در سواحل جنوب غربی ایسلند روز شنبه (روز گذشته به وقت محلی) برای چهارمین بار از ماه دسامبر گذشته فوران کرد و باعث تخلیه شهر بندری «گرینداویک» شد.

بنابر اعلام اداره هواشناسی ایسلند فوران آتشفشان بین کوه «هاگافل» (Hagafell) و کوه «استورا اسکوگفل» (Stóra Skógfell) حوالی شب گذشته با "شکافی به طول ۲.۹ کیلومتر" شروع شد.

بنابراین گزارش، فعالیت آتشفشان و جاری شدن گدازها نسبت به سه آتشفشانّ قبل شدیدتر بوده، چهار هزار نفراز ساکنان شهر گرینداویک که یک شهر ماهی گیر در ایسلند به شمار می رود برای درامان ماندن از این فعالیت آتشفشان تخلیه شدند.

نخستین آتشفشان در مورخ ۱۸ دسامبر برابر با ۱۷ آذر ۱۴۰۲ که با وقوع چندین زمین لرزه همراه بود ، رخ داد و سپس دیگر آتشفشان ها دراین منطقه در ۱۴ژانویه برابر با ۲۴ دی ماه و هشتم فوریه برابر با ۱۹ بهمن ماه روی داد.

ایسلند کشوری جزیره ای با وسعتی اندکی بیش از ۱۰۳ کیلومتر مربع و جمعیتی نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر، در اقیانوس اطلس و در شمال اروپا واقع است .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله ارتش چین به اسپیس ایکس | به شرور کمک نکنید تا شرارت کند
  • کراکال ؛ محصولات شرکت اماراتی موفق در زمینه تولید سلاح های سبک را ببینید
  • مهلت ۱۰ روزه برای رویت اوراق مالیاتی
  • افشای جدی‌ترین حمله سایبری به اسرائیل | جزئیاتی درباره اطلاعات حساسی که سرقت شد
  • تقابل معنادار «توئیتر» و «ایتا» در انتخابات ۱۴۰۲
  • محاصره بیمارستان الشفاء/ جان هزاران نفر در خطر است
  • آتشفشان در ایسلند؛ هزاران نفر خانه ها را ترک کردند
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...
  • کلاهبرداری با ترفند پرداخت عیدانه ریاست جمهوری / مسدود شدن ۴۱۰ حساب بانکی از مجرمان سایبری
  • حساب‌های هیات وزنه‌برداری کرمانشاه مسدود شد