Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس می تواند فردا چند بازیکن جدید و نیمکت نشین خود را از ابتدا به میدان بفرستد.

طرفداری- در هفته چهارم سری آ، تیم‌های یوونتوس و هلاس ورونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به این دیدار:

تاریخ زمان مکان داور شنبه، سی شهریور 1398 20:30 به وقت تهران استادیوم آلیانز، تورین فدریکو لاپنا

 بررسی وضعیت دو تیم

یوونتوس روزهای نسبتا خوبی را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائوریتزیو ساری کم کم در حال جا انداختن سبک مخصوص خود در یوونتوس است. پس از یک بازی ناامیدکننده برابر فیورنتینا و از دست دادن صدرجدول، یوونتوس به خودش آمد و با ارائه یک نمایش خوب، موفق شد در خانه اتلتیکو مادرید امتیاز بگیرد. این در حالی بود که یوونتوس 2-0 در خانه اتلتیکو پیش بود اما ضعف روی ضربات آزاد باعث شد بیانکونری دو گل دریافت کند، ضعفی که ساری قول برطرف کردن آن را داده است. یووه در ابتدای فصل با وجود دو بازی سختی که داشته، شکست نخورده و حالا امیدوار است با بازی‌های آسان‌تری که پیش رو دارد، بتواند به نهایت آمادگی برسد. بازی برابر هلاس ورونا و سپس برشا، می‌تواند شروعی بر افتادن یوونتوس روی غلتک باشد. از سوی دیگر هلاس ورونا نیز فصل را بد شروع نکرده است و در سه بازی اخیرش چهار امتیاز کسب کرده است. هفته گذشته، هلاس ورونا برابر میلان شکست خورد اما با وجود ده نفره بودن، نمایش خوبی ارائه داد تا ثابت کند فعلا از گزینه های سقوط به سری بی نیست. با این حال، بازی در خانه یوونتوس که مدعی اصلی قهرمانی است، کار ساده ای برای هلاس ورونا نخواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

یوونتوس (3-3-4): بوفون| کوادرادو، بونوچی، دمیرال، دنیلو| رمزی، بنتانکور، ماتویدی| برناردسکی، دیبالا، کریستیانو رونالدو

هلاس ورونا (1-2-4-3): سیلوستری| گونتر، کومبولا، امیر رحمانی| فارائونی، سفیان آمرابات، ولوسو، لازوویچ| وره، زاکانی| توتینو

غایبان دو تیم

یوونتوس: پرین، کیه لینی، دی شیلیو، داگلاس کاستا، پیاتسا (مصدوم)

هلاس ورونا: بوکتی، کرشنزی، بادو، دنیل بسا (مصدوم) استیپنسکی (محروم)

جایگاه دو تیم در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 3 یوونتوس 2 1 0 5 3 2 7 11 هلاس ورونا 1 1 1 2 2 0 4 رویارویی‌های پیشین دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم از نگاه هو اسکورد تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل‌ساز یوونتوس وویچک شزنی (7.34) کیه لینی، رونالدو، دنیلو و هیگواین (1) داگلاس کاستا (2) هلاس ورونا میگل ولوسو (7.24) میگل ولوسو و متئو پسینا (1) ماتیا زاکانی (1) نکات آماری

یوونتوس در نه بازی خانگی اخیرش برابر هلاس ورونا پیروز شده است.

یوونتوس در 34 بازی از 38 بازی اخیرش در سری آ نباخته است.

هلاس ورونا در نه بازی از ده بازی اخیرش در سری آ پیروز نشده است.

پیش بینی هو اسکورد

یوونتوس 2-0 هلاس ورونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس در باتلاق مکس الگری؛ ۸بازی و یک برد!

یوونتوس نه تنها دیگر مدعی و رقیبی برای قهرمانی نیست، بلکه در سرازیری سری آ قرار گرفته و توان بردن هیچ حریفی را ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ یک تساوی ناامیدکننده دیگر برابر غول‌کش سری آ ، باعث شد تا در هفته ۲۹ سری آ هم بانوی پیر طعم برد را نچشد. یوونتوس امروز در خانه نتوانست از پس جنوا بر بیاید و به تساوی بدون گل بسنده کرد.

به این ترتیب، فقط یک برد در هشت بازی آخر، دست‌پخت مکس الگری در تورین است که دیگر پیروزی را از یاد برده است.

در آخرین دقایق بازی ، اخراج ولاهوویچ کار را بدتر کرد. این اولین کارت قرمز گلزن اول یووه با پیراهن بانوی پیر بود. شاگردان جیلاردینو هم مثل نیم‌فصل اول، این‌بار در تورین از یووه امتیاز گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی هلاس ورونا ۱-۳ میلان؛ آتش‌بازی روسونری‌ها در سری آ
  • خلاصه بازی هلاس ورونا 1-3 میلان (سری آ - 2023/24)
  • میلان برد و کاملا از یووه فاصله گرفت
  • هلاس ورونا ۱ - ۳ میلان/ روسونری کاملا از یووه فاصله گرفت + فیلم
  • ورونا 1-3 میلان:‌‎ ‎حداکثر استفاده از هدیه یووه
  • میلان برد و جای یوونتوس در رده دوم را گرفت
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • یوونتوس در باتلاق مکس الگری؛ ۸بازی و یک برد!
  • هلاس ورونا - میلان؛ ترکیب رسمی
  • یوونتوس - جنوا؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری