Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@03:17:16 GMT

چهره متفکر گل محمدی بعد از بدترین نمایش+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۷۵۷

چهره متفکر گل محمدی بعد از بدترین نمایش+عکس

آفتاب‌‌نیوز :

شکست امشب شهرخودرویی ها قطعا شرایط ویژه ای برای گل محمدی ایجاد می کند. او و تیمش در حالی که در سه بازی ابتدایی رنگ شکست را ندیده بودند در نهایت با گلزنی بازیکن حریف در دقیقه 2+90 بازی را واگذار کردند تا اولین باخت لیگ نوزدهم را در زمین خودی و در حضور 10 هزار هوادار تجربه کنند.

مشهدی ها که در جریان بازی هرگز نتوانستند از دفاع فشرده و چند لایه فولادی ها عبور کنند در نهایت موجبات دلخوری یحیی را فراهم کردند تا گله خود را از تیمش در نشست مطبوعاتی بکند و پس از آن نیز قطعا به این فکر رفت که در بازی های مشابه چه باید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها که فوتبال مالکانه را به خوبی به اجرا در می آورند و با گرداندن توپ بازیکنان حریف را اسیر خود می کنند در دیدار امشب نتوانستند به مانند همیشه باشند و اگر بخواهیم بهتر بگوییم حریف نگذاشت تا آنها به مانند همیشه باشند و حالا آقا یحیی به این فکر می کند تا در صورت لو رفتن تاکتیک مبارزه با تیم او(حتی اگر دفاع صرف باشد) چه باید بکند؟

چهره درهم سرمربی خوش اخلاق و البته موفق فوتبال ایران پس از پایان به خوبی نشان می داد حالا او به دنبال این است تا بتواند برابر رقبایی که بازی را می بندند و اجازه ورود توپ به محوطه جریمه خودی را نمی دهند، باز هم به هدف برسند و بتوانند با امتیاز کامل زمین را ترک کنند.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه طلا و یک نقره سهم شاگردان باوفا در روز نخست


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ترکیه از امروز و با برگزاری مسابقات چهار وزن (۵۵ ,۶۷, ۷۷, ۹۷) به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به سه مدال طلا و یک مدال نقره رسیدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به این شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کشتی گیری از ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. سروش خواجه امیری دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور اول، دور دوم کشتی گیر ترکمنستان را شکست داد. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار گرفتند که علی احمدی وفا موفق شد با شکست خواجه امیری فینالیست شود. احمدی وفا در این دیدار حریف خود را شکست داد و طلایی شد. خواجه امیری نیز در دیدار رده بندی مغلوب حریف خود شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدمتین سالمی در دور اول کشتی گیری از ترکیه را شکست داد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. سالمی در فینال مغلوب حریف ترکیه‌ای خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی در کشتی نخست از سد حریفی از ازبکستان گذر کرد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل حریفی از ازبکستان به پیروزی رسید و طلایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار دور اول کشتی گیر ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم حریفی از ازبکستان را مغلوب کرد. کشتکار با پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی حریف ترکیه‌ای را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

دیگر خبرها

  • فریدمن: نتانیاهو بدترین رهبر تاریخ یهود وجنگ غزه نمایش جنگ جهانی دوم است
  • نتانیاهو بدترین رهبر تاریخ یهود وجنگ غزه نمایش جنگ جهانی دوم است
  • پیروزی تیم محمدی و شکست تیم کریمی
  • بدترین دوران مکس الگری در یوونتوس؛ فقط 1 برد از 8 بازی اخیر
  • تن هاخ: اراده‌ای قوی برای شکست دادن لیورپول به نمایش گذاشتیم؛ با وجود تمامی موانع همچنان می‌جنگیم
  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • ژنرال صهیونیست: بدترین شکست تاریخ اسرائیل را در برابر حماس متحمل شده‌ایم
  • سه طلا و یک نقره سهم شاگردان باوفا در روز نخست
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران
  • ۴ نشان طلا، ۱ نقره و ۲ برنز حاصل تلاش شاگردان محمدی در روز نخست