Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است فیورنتینا با هدایت مونتلا، در این فصل برای رقبا یک سورپرایز خواهد بود.

طرفداری - آنتونیو کاسانو مهاجم پیشین آاس رم و اینتر، معتقد است که شاگردان آنتونیو کونته شانس اول کسب اسکودتو در این فصل هستند.

به گزارش Football-Italia، اینتر با هدایت کونته و درخشش بازیکنان جدیدش مانند استفانو سنسی و روملو لوکاکو، در هر سه بازی ابتدایی رقابت های سری آ به پیروزی رسیده است و اکنون با 9 امتیاز صدرنشین این رقابت هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسانو در گفت و گو با Corriere della Sera، اظهار داشت:

اینتر فاتح اسکودتو خواهد شد. به نظرم فیورنتینا با هدایت دوستم وینچنزو مونتلا نیز، برای رقبا یک سورپرایز خواهد بود. آن ها یکی از معدود تیم هایی هستند که می دانند باید چگونه بازی کنند و در زمین لذت ببرند. 

از نظر کاسانو ماریو بالوتلی مهاجم سابق اینتر که در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی به برشا ملحق شد، می تواند با ارائه عملکردی خوب به تیم ملی ایتالیا بازگردد. کاسانو در این باره گفت: 

اگر بالوتلی فصل خوبی را سپری کند و چند گل به ثمر برساند کافی است. او مانند سایر بازیکنان تیم ملی ایتالیا بازیکن خوبی است. حقیقت این است که در خط حمله تیم ملی، فقط کیه زا و اینسنیه بازیکنان برجسته ای هستند. 

اینتر در گروه F رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا، دورتموند و اسلاویا پراگ هم گروه است. از نظر مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، شاگردان کونته از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهند کرد. مهاجم سابق آتزوری گفت: 

اینتر از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد چرا که از دورتموند قوی تر است. فکر می کنم یوونتوس و ناپولی نیز برای صعود از گروهشان مشکلی نخواهند داشت. آتالانتا شانس خوبی برای صعود در کنار منچسترسیتی دارد. 

کاسانو در پاسخ به این سوال که آیا می خواهد یک تیم ایتالیایی قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود یا خیر، گفت: 

امیدوارم بارسلونا قهرمان اروپا شود. من به لیونل مسی علاقه دارم و اسم فرزند دوم من نیز به همین دلیل لیونل است. او بهترین بازیکن تاریخ است. او در فوتبال مانند راجر فدرر در تنیس است. در تنیس نیز راجر فدرر بهتر از سایر بازیکنان است. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم

7 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016/17،‌ بارسلونا و یوونتوس در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. یوونتوس که بازی رفت را در تورین با 3 گل به سود خود به پایان رسانده بود، در این مسابقه نیز مقابل میزبان اسپانیایی گلی دریافت نکرد تا به جمع چهار تیم برتر رقابت ها راه یابد.

دانلود (18.2MB)

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)