Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رییس کل بانک مرکزی در واکنش به تحریم مجدد بانک مرکزی تاکید کرد: تحریم مجدد بانک مرکزی توسط دولت آمریکا نشان می‌دهد که دست آنها برای پیدا کردن اهرم فشار علیه ایران تاچه حدی خالی است.

  همتی افزود: اگر اینگونه اقدامات می‌توانست در پیشبرد خواسته‌های ظالمانه آن دولت موثر باشد، وضعیت اقتصادی کشور بسیار متفاوت با وضعیت فعلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: ناکامیهای مکرر دولت آمریکا در یک سال و اندی گذشته نشان میدهد که این تحریم ها بی اثرتر از هر زمان دیگری شده‌اند و اقتصاد ایران، تاب آوری خود در مقابل تحریم‌ها رابه همگان اثبات کرده است.

وی افزود:موفقیت های اخیر بانک مرکزی و ثبات بازارنشان می‌دهد که خوشبختانه تجارت و مبادلات مالی کشور از راه هایی انجام می‌شود که از سوی آمریکا غیر قابل تحریم است.

همتی افزود: خوشبختانه از دوره دور زدن تحریم ها به دوره تحریم ناپذیری تجارت خارجی عبور کرده ایم و وقت آن رسیده است که دولت آمریکا از واقعیت‌ ها درس بگیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک مرکزی همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، مراسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد و دو تیم به کنسرسیومی متشکل از شرکت های صنایع پتروشیمی و شش بانک واگذار شدند تا مشکلی بابت دریافت مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان، سرخابی ها را تهدید نکند.

ویدئو: 330856

در زمان امضای واگذاری پرسپولیس به شش بانک، علاوه بر نمایندگان این بانک ها، سرپرست سازمان خصوصی سازی نیز حضور داشت تا سرخ ها به بانک های شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شوند.

بدین ترتیب، سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

طبق اعلام مجری برنامه، نفرات زیر و به نمایندگی از شرکت ها خود، قرارداد واگذاری پرسپولیس را امضا کردند:

سازمان خصوصی سازی: ابراهیم بازیان سرپرست سازمان و نمایندگی از طرف دولت
بانک شهر: سیدمحمد مهدی احمدی، مدیرعامل
بانک ملت: فرشید فرخ نژاد، مدیرعامل
بانک تجارت: هادی اخلاقی، مدیرعامل
بانک صادرات: محسن سیفی کفشگری، مدیرعامل
بانک اقتصاد نوین: علیرضا بلگوری، مدیرعامل
بانک رفاه کارگران: وحید خانلری، عضو هیئت مدیره

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است