Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی از افزایش درگیری‌های نظامی و حمله به مراکز خدمات عمومی و تجمع‌های غیرنظامیان در افغانستان، هرگونه عملیاتی را که جان مردم عادی به ویژه زنان و کودکان را به خطر می‌اندازد محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار امیدوار ی کرد که تمام نیروهای علاقه‌مند به آینده افغانستان بتوانند بدون دخالت خارجی و با اتخاذ راهکارهای مسالمت‌آمیز موقعیت سخت کنونی را پشت سر گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد

سخنگوی حکومت طالبان گزارش «افغانستان اینترنشنال» درباره دستور رهبر طالبان برای ممنوعیت دیدار مقامات دفتر سیاسی با مقامات خارجی را تکذیب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان اعلام کرد گزارش «افغانستان اینترنشنال»  مبنی بر ممنوعیت دیدار مسئولان دفتر سیاسی هیئت حاکمه افغانستان با مقامات خارجی جعلی است.

افغانستان اینترنشنال به استناد مکتوبی که طالبان تصریح می‌کند جعلی است، گزارش داده بود، در این حکم هر نوع دیدار «خودسرانه آشکار و پنهان» مقامات طالبان با مقامات خارجی ممنوع شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که هیئت حاکمه افغانستان تأکید دارد خواستار روابط خوب با همه کشورهاست و با تمام ظرفیت به دنبال گسترش روابط خود با کشورهای مختلف است.

پیش از این نیز معاون سخنگوی حکومت طالبان با جعلی خواندن گزارش‌های «افغانستان اینترنشنال» درباره اعمال محدودیت بر مراسم محرم گفته بود این یک رسانه نیست و مأموریت جاسوسی دارد.

وی تاکید کرده بود تصمیم‌ها در هماهنگی با علمای اهل تشیع گرفته شده است و محدودیت خاصی وجود ندارد.

رابط غیرقانونی «افغانستان اینترنشنال» در کابل بازداشت شدطالبان: گزارش‌های «افغانستان اینترنشنال» درباره محرم کذب و با رویکرد تخریبی است

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • واکنش چین به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان