Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:17:39 GMT

نشست 1+4 چهارشنبه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۹۴۸

نشست 1+4 چهارشنبه برگزار می شود

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, محمدجواد ظریف بیان داشت: فرصت خوبی برای دیدارهای رسانه ای و اعضای اندیشکده هاست. روز چهارشنبه جلسه وزرای خارجه ۴+۱ با ایران است.با وزرای خارجه انگلیس و فرانسه و عمان دیدار خواهم داشت.برنامه های متنوعی داریم.

وی ادامه داد: شرایط بازگشت به میز مذاکره  مشخص است و میز مذاکره اعضای برجام یا کسانی است که تعهداتشان را در برجام اجرا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان عنوان کرد: آمریکایی ها نمی توانند همزمان  تروریسم اقتصادی یا به قول اقای ترامپ جنگ اقتصادی علیه ایران را ادامه بدهند و فشار حداکثری را دنبال کنند و در عین حال بخواهند پشت میز مذاکره قرارگیرند. پیوستن آمریکا به 1+4 چه به عنوان 5+1 چه به عنوان میهمان، ضرورتش پایان دادن به جنگ اقتصادی علیه ایران است.

ظریف تاکید کرد: شرایط کنونی منطقه و بین المللی ؛پیمان شکنی های آمریکا و خطراتی که ایجاد کرده و نظرات ما درباره  امنیت منطقه از جمله محورهای اصلی سخنرانی رییس جمهور است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رسانه فرانسه نیویورک وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمی در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد گفت: سال گذشته، سال مطلوبی به لحاظ فعالیت‌های اتاق بازرگانی بود و انشاالله سال ۱۴۰۳ پویاتر و با محتوای بهتر و اثرگذارتر نشست‌ها برگزار شود.
فاطمی گفت:انتظار می‌رود بعد از هرنشست مشکلی از تولید کنندگان حل شود و یک گشایشی در فضای کسب و کار استان یزد ایجاد شود و گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید مصوباتی داشته باشد که در سطح ملی بتوانیم ان را پیگیری کنیم و اتاق بازرگانی استان یزد می‌تواند در سطح ملی اثرگذار باشد.
 استاندار با تاکید بر تعامل اتاق با دانشگاهیان و نخبگان استان افزود:در تلاشیم ظرفیت دانشگاه و حوزه علم و فناوری را با اتاق پیوند بزنیم.
 وی افزود: ارتباطات بین المللی و دیپلماسی اقتصادی اتاق باید فعال‌تر شود و ما در این حوزه‌ها همراه و همگام با بخش خصوصی هستیم.
وی با تاکید بر مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مردم در این حوزه افزود:یک کلان پروژه اقتصادی با مشارکت کارگران در قالب شرکت تعاونی در حوزه سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه برق خورشیدی در استان تعریف شود و کارگران و صاحبان صنایع در آن سهام داشته باشند.
فاطمی عنوان کرد: به کارگران مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه توسط صاحبان صنایع داده شود تا در این کلان پروژه اقتصادی مشارکت نمایند و به صورت ماهانه مبلغ وام از حقوق آنها کسر شود.
رئیس کمیسیون پول، سرمایه و مالیات اتاق بازرگانی یزد نیز در این نشست گفت: همچنین مقرر شد با پیگیری مسئولان استان نشستی با حضور رئیس امور مالیاتی کشور در استان برگزار شود و مشکلات و چالش‌های مالیاتی استان مطرح و در این خصوص تصمیم گیری شود.
 وطن دوست افزود: مصوب شد تا دوره‌های آموزشی در حوزه‌های صادرات، امور گمرکی، واردات و مالی پویاتر از سال ۱۴۰۲ در اتاق برگزار شود.
بررسی موانع و چالش‌های پیش روی فعالان حوزه صنعت و تولید در حوزه مالیات ، سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی از دیگر مباحث این نشست بود.

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • مذاکره مستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی