Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره آبی و اناری ها، معتقد است که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید برای تیم سابقش مانند یک چالش یا یک هدف باشد.

طرفداری - ژاوی اسطوره بارسلونا، بر این باور است که قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، نباید برای آبی و اناری ها به یک وسواس تبدیل شود.

به گزارش Marca، شاگردان ارنستو والورده در دو فصل اخیر با دو کامبک از سوی آاس رم و لیورپول از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره پیشین خط میانی بارسلونا اما، در این باره صحبت کرد و گفت: 

فکر می کنم که قهرمانی در اروپا نباید برای بارسلونا به یک وسواس تبدیل شود. لیگ قهرمانان اروپا باید مانند یک چالش یا یک هدف باشد و نباید بیشتر در این باره حساس بود. وسواس بیش از حد زیان آور خواهد بود. 

ارنستو والورده در دیدار مقابل والنسیا از هفته چهارم رقابت های لالیگا که با پیروزی 5 بر 2 تیمش به پایان رسید، از ترکیب سرجیو بوسکتس، آرتور ملو و فرنکی دی یونگ برای خط هافبک تیمش استفاده کرد و ژاوی معتقد است این ترکیب، یادآور دوران حضور او در بارسلونا است. اسطوره بلوگرانا عنوان کرد: 

در بازی مقابل والنسیا، شاهد سطح فوق العاده ای از عملکرد تیم بودیم. ما با پرس قوی، توپ را به سرعت پس می گرفتیم و هر کسی برای موفقیت تیم تلاش می کرد و در مجموع بارسلونای خوبی را در مقابل والنسیا دیدیم. 

اسطوره خط میانی بارسلونا، که در این فصل و در اولین تجربه سرمربیگری اش هدایت السد قطر را بر عهده دارد، به تازگی موفق شد با غلبه بر النصر، تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند. او در این باره گفت: 

بازی برگشت مقابل النصر بهترین بازی تیم از زمانی که هدایت السد را بر عهده گرفته ام، بود. ما توپ را در اختیار داشتیم و موقعیت های زیادی را ساختیم. تیم اکنون بیشتر از همیشه به چیزی که من می خواهم یعنی: پرس شدید، چرخش توپ سریع و خلق موقعیت بالا، نزدیک است. از نحوه بازی تیمم بسیار راضی هستم. در پایان بازی تیم من برنده میدان شد و می خواهم این احساس را دوباره تجربه کنم. 

بسیاری از بازیکنان بزرگی که پای به دنیای مربیگری گذاشتند، مانند دوران فوتبالشان، موفق ظاهر نشدند. البته در این میان استثناهایی نیز وجود دارد. با این حال ژاوی با وجود آگاهی از تفاوت های میان دنیای بازیگری و سرمربیگری، از تجربه هدایت یک تیم فوتبال لذت می برد. او در این باره اظهار داشت: 

اکنون بیشتر احساس مسئولیت می کنم. وقتی در یک بازی با ایده ها و بازیکنانی که به میدان فرستادید، پیروز می شوید، احساس غرور می کنید. جاانداختن ایده هایتان در یک تیم، پس از کسب پیروزی آسان تر می شود، چرا که بازیکنانتان به شما باور پیدا می کنند و مطمئن می شوند که هر چه می گویید، عملی خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه‌شنبه شب در ورزشگاه خانه گشت در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 1-4 برابر این تیم شکست خورد تا از سود به مرحله بعدی باز بماند.

گوندوگان پس از پایان بازی از این نتیجه بسیار ناراحت و عصبانی بود و انتقادات تندی را علیه رونالد آرائوخو که در نیمه اول اخراج شد و باعث شد که بارسلونا بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد مطرح کرد، اظهاراتی که چندان به مذاق بازیکنان و حتی بسیاری از هواداران این تیم خوش نیامد.

بعضی از بازیکنان بارسا مانند ژول کنده و سرخی روبرتو با انتشار پیام‌هایی به صورت غیر مستقیم به این بازیکن پاسخ دادند و مدعی شدند که بارسلونا تیمی است که بازیکنانش در کنار هم می‌بازند و در کنار هم می‌برند تا به این شکل به اظهارات مطرح شده از سوی او اعتراض کرده باشند. 

جو به وجود آمده علیه این ستاره آلمانی باعث شد که همسرش دست به کار شود و پیامی را در صفحه رسمی اینستاگرامش در حمایت از او منتشر کند. او با انتشار عکسی از گوندوگان که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن سیتی بالای سر برده است نوشت:«این مرد بسیار سخت کوش است. نظرات فوتبالی او برای پیشرفت کردن مطرح می‌شوند و با تمام وجودش برای این تیم تلاش می‌کند. روحیه و ذهنیت او روحیه و ذهنیت فتح سه گانه است.»

دیگر خبرها

  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم