Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:55:04 GMT

پخش کامل کشتی آزاد قهرمانی جهان در آنتن

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۶۹۹۹

پخش کامل کشتی آزاد قهرمانی جهان در آنتن

اپلیکیشن و سایت «آنتن» در روزهای برگزاری کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان به صورت مستقیم این مسابقات را پخش کرده و تا انتهای رقابت‌ها این کار را انجام خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتن که IPTV و اپلیکیشن مرجع ورزشی علاقه‌مندان به ورزش به شمار می‌رود، از ابتدای شروع مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان و سپس رقابت‌های کشتی آزاد در نور سلطان قزاقستان به پخش مستقیم این رقابت‌ها مبادرت ورزیده و در دو روز آینده نیز به صورت مستقیم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان را پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسابقاتی که نمایندگان ایران در آن حضور دارند، از طریق شبکه‌های اجتماعی مربوط به «ورزش سه» و «آنتن» برای مخاطبان اطلاع رسانی شده و آنها می‌توانند به سادگی و با استفاده از این پلت فرم پخش زنده رقابت‌های ورزشی، این مسابقات کشتی را تماشا کنند.

 

از ابتدای شروع مسابقات کشتی قهرمانی جهان در قزاقستان، علاقه‌مندان به این ورزش استقبال فوق‌العاده‌ای از پخش رقابت‌ها در آنتن به عمل آورده و با پیام‌های مختلف ما را دلگرم کردند؛ مسابقات صبح با گزارش گزارشگر «آنتن» و مسابقات بعد از ظهر با صدای «هادی عامل» پخش خواهد شد که اگر علاقه‌مند به پیگیری این رقابت‌ها هستید، از هر جا و با استفاده از گوشی خود می‌توانید این بازی‌ها را با بهترین کیفیت روی صفحه گوشی خود تماشا کنید.

 

ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی‌گیران ایران در روزهای سوم و چهارم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، در ۴۸ ساعت آینده با رقابت‌های مختلفی که اوج آنها دربی ۹۰ و نبرد استقلال و پرسپولیس است، در خدمت مخاطبان و علاقه‌مندان خواهیم بود.

کشتی ورزش سه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی ورزش سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید