Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:08:52 GMT

نصیرزاده: استقبال از لیگ فرنگی بیشتر از آزاد بوده است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۱۹۳

نصیرزاده: استقبال از لیگ فرنگی بیشتر از آزاد بوده است

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: استقبال باشگاه‌ها از کشتی فرنگی بیشتر از رشته آزاد بوده و پیش‌بینی می‌شود که تعداد تیم‌های فرنگی بیشتر از آزاد باشد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد استقبال تیم‌ها از مسابقات لیگ برتر کشتی اظهار داشت: روز 4 مهر قرعه‌کشی مسابقات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال باشگاه‌ها در کشتی فرنگی بیشتر از رشته آزاد بوده و پیش‌بینی می‌شود که تعداد تیم‌های فرنگی بیشتر از آزاد باشد. به زودی اسامی باشگاه‌ها به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که «لیگ هر دو رشته با شرکت 8 تیم برگزار خواهد شد؟» تاکید کرد: فکر می‌کنم لیگ فرنگی با بیشتر از 8 تیم به انجام برسد اما در آزاد سعی داریم با همان 8 تیم رقابت‌ها را برگزار کنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با اشاره به تلاش برای حرفه‌ای شدن لیگ برتر خاطرنشان کرد: انجام تست سلامت از کشتی‌گیران یکی از این کارهاست و در همین خصوص جلسه‌ای با دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه شهیدبهشتی داشتیم تا در این خصوص تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسد. این تست‌ها رایگان است. می‌خواهیم همان کاری که در فوتبال و والیبال انجام شده را در کشتی نیز پیاده کنیم که احیا کردن بلیت‌فروشی است.

وی در مورد محل برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر آزاد گفت: می‌خواهیم مراسم قرعه‌کشی را باشکوه برگزار کنیم. احتمال دارد مراسم قرعه‌کشی را به میزبانی باشگاه بازار بزرگ ایران و یا دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران برگزار کنیم. همچنین در تلاش هستیم این مراسم پخش زنده داشته باشد و در همین راستا جلساتی داشتیم.

نماینده خراسان شمالی با محمد طلایی وارد لیگ کشتی می‌شود

 

انتهای پیام/

R1435/P1015135/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی