Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:57:01 GMT

معاون پمپئو از سمتش استعفا می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۳۱۵

معاون پمپئو از سمتش استعفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پمپئو با تأیید استعفای "اندریا تامسون" در اطلاعیه ای اعلام کرد، با رفتن وی، وزارت امورخارجه آمریکا از دانش، تجربه و ویژگی های رهبری او محروم خواهد شد.

پمپئو به علت استعفای تامسون هیچ اشاره ای نکرده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس شورای شهر به استعفای مدیرعامل مترو؛ خبری ندارم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران امروز پیش از‌ آغاز دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد‌: هنوز اساسنامه دو سازمان از جمله بهشت زهرا(س) و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به تصویب نرسیده است، این دو موضوع در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت و چنانچه زمان اجازه بدهد به بررسی پرونده باغات خواهیم پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این موضوع که آیا مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران و حومه استعفا داده است، تصریح کرد: در این خصوص خبری ندارم، البته مدیرعامل مترو متن مصاحبه اخیر خود را با یکی از رسانه‌ها برای بنده ارسال و گفته بود که صحبت‌های بنده (مدیرعامل) عوض شده بود که ان‌شاءالله همینطور باشد!

چمران در ارتباط با احداث تراموا گفت: در این ارتباط در سال 1403 بودجه‌ای برای مطالعه این مد از حمل و نقل برای شهرداری تهران پیش‌بینی شده است البته قرار نیست تراموا به صورت ریلی در پایتخت احداث شود و شبیه اتوبوس‌های 3 کابین خواهد بود.

وی همچنین درباره اظهارنظر شهردار تهران مبنی بر اینکه سال آینده، سال بهار حمل و نقل خواهد بود و ترافیک کاهش می‌یابد، افزود: امیدواریم که همه موارد دست به دست هم بدهد تا این مسئله محقق شود، البته در این ارتباط نیاز به همکاری و همراهی مردم است و ان‌شاءالله با تامین واگن‌ها و اتوبوس‌های جدید شرایطی فراهم شود که مردم کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند و این مسئله می‌تواند باعث کاهش بار ترافیک در پایتخت شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که آیا طرح ترافیک در سال آینده تغییر می‌کند، گفت: تا این لحظه هنوز طرح جدیدی به شورا ارسال نشده و هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرش برهانی از هدایت شهرداری آستارا استعفا کرد
  • استعفای مربی استقلالی در لیگ یک بعداز ۳باخت
  • استعفای ژاوی رمز موفقیت بارسلونا
  • استعفای کاظم صدیقی در هاله‌ای از ابهام / قلهکی: تا این لحظه استعفا نداده است
  • استعفای کاظم صدیقی در هاله ای از ابهام /قلهکی:تا این لحظه استعفا نداده است
  • استعفای زودهنگام یک استقلالی از هدایت خوشه
  • واکنش رئیس شورای شهر به استعفای مدیرعامل مترو؛ خبری ندارم
  • رئیس شورای شهر درباره استعفای مدیرعامل مترو؛ خبری ندارم
  • معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد استعفا کرد
  • استعفای وزیر دفاع لیتوانی در پی اختلاف با نخست وزیر