Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی گفت: پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ کاراته جام وحدت و دوستی با حضور ۷۰۰ نفر در ارومیه برگزار می‌شود. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

جواد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه اظهار داشت: مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود و جوایز همانند سال قبل خواهد بود که به ترتیب 200، 100 و 50 یورو خواهد بود و در رده بزرگ‌سالان یک هزار یورو، 500 و 200 یورو خواه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: 700 نفر در این مسابقات حضور دارند که شامل 200 نفر از کشورهای خارجی است و 380 نفر از داخل کشورمان در مسابقات شرکت دارند و 120 نفر مابقی شامل کادر فنی و دیگر اعضای تیم‌ها است.

رئیس هیئت کاراته آذربایجان غربی با بیان این که این ورزشکاران از 11 کشور در این مسابقات حضور می‌یابند گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های ملی ایران، گرجستان، ترکیه، ازبکستان، ارمنستان، قزاقستان، آذربایجان، افغانستان، عراق، هند و نخجوان برگزار می‌شود.

حضور مهدی‌زاده و پورشیب در کاراته وان شیلیمنتظری: ملی‌پوشان کاراته ایران قدرت و جنگندگی خود را از مردم ایران دارند/ توانایی کسب مدال المپیک را داریمدور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بانوان از فردا

وی تصریح کرد: تیم ملی کشورمان هم جمعه بیست و نهم شهریورماه در ارومیه حضور می‌یابد که به جز دو کاراته‌کا تیم ملی کشورمان که در شیلی به سر می‌برند همه کاراته کاها در ارومیه حضور خواهند داشت.

سلیمی یادآور شد: 35 داور از 20 کشور مختلف در این دوره از مسابقات سوت خواهند زد که 15 داور المپیکی نیز مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام/

R41361/P4001/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!