Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاران مهرداد محمدی شکست خوردند.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ پرتغال و در هفته ششم دو تیم آوس و پاکوس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 پاکوس به پایان رسید.

مهرداد محمدی در دقیقه 26 پاس گل تیمش را ارسال کرد و با نمره 7.2 بهریتن بازیکن تیمش شد.

آوس با این شکست 3 امیازی ماند و همچنان قعر نشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟

لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به تعطیلات نوروزی رفت که استقلال با صدرنشینی سال ۱۴۰۲ را به پایان برد.

به گزارش مشرق، پرونده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ با برگزاری دیدارهای هفته بیست‌ویکم بسته شد که طی آن تیم‌های مدعی استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و این سال را با ایستادن در رده‌های اول تا چهارم به پایان بردند.

در سالی که گذشت سپاهان اصفهان با زدن ۴۰ گل بهترین خط حمله لیگ را به نام خود کرد. تراکتور هم ۳۰ گل به ثمر رساند تا نشان دهد خط هجومی پرقدرتی دارد. در این میان استقلال و پرسپولیس هر کدام ۲۸ گل را به نام خود ثبت کردند اما آبی‌پوشان پایتخت در ۱۴۰۲ آمار موفقی از خود در خط دفاعی به جا گذاشتند و از ۲۱ بازی برگزار شده تنها ۱۰ گل دریافت کردند. پرسپولیس نیز ۱۳ گل دریافت کرد تا آمار دومین خط دفاعی را به خود اختصاص دهند و این آمار برای تراکتور و سپاهان به ترتیب ۱۵ و ۲۰ گل خورده است.

از سویی دیگر استقلال از ۲۱ بازی برگزار شده ۱۳ برد، ۷ تساوی و تنها یک باخت را در کارنامه دارد. شاگردان نکونام در ۱۰ بازی برگزار شده در ورزشگاه آزادی تهران ۹ برد و یک تساوی داشتند و از مجموع ۳۰ امتیاز، ۲۸ امتیاز به دست آوردند که آماری قابل توجه است. آبی‌های پایتخت در بازی‌های خانگی بیشترین امتیاز را در بین ۱۶ تیم لیگ برتری کسب کرده‌اند و بعد از آنها پرسپولیس با ۲۸ امتیاز دیده می‌شود.

شاگردان اوسمار ۱۱ بازی را در ورزشگاه آزادی میزبانی کردند که از این میان ۸ برد و ۳ تساوی داشته‌اند. سرخابی‌ها تنها تیم‌هایی هستند که در بازی‌های خانگی شکست را تجربه نکردند اما تراکتور و سپاهان به ترتیب ۲ و ۳ شکست را در خانه داشتند و در برابر هواداران پرشور خود امتیازهایی را از دست داده‌اند.

نکته قابل توجه در بازی‌های خارج از خانه به شکست‌ناپذیری ذوب‌آهن اصفهان باز می‌گردد، آنها ۱۰ بازی را در فولادشهر میزبانی کرده‌اند که ۵ برد و ۵ تساوی را به ثبت رسانده و تنها تیم بدون باخت در دیدارهای خارج از خانه بوده‌اند. بعد از آنها، استقلال با یک شکست، ملوان و پرسپولیس با ۲ شکست و تیم‌های سپاهان، گل‌گهر سیرجان و هوادار با سه‌شکست دیده می‌شوند. در بازی‌های خارج از خانه ذوب‌آهن با ۲۰ امتیاز بهترین عملکرد را داشته و بعد از آن تیم‌های استقلال، تراکتور، سپاهان و ملوان دیده می‌شود و پرسپولیس در رده پنجم جای دارد.

در مجموع ۲۱ هفته‌ای که از لیگ برتر فوتبال ایران سپری شده، ۳۴۹ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که به طور متوسط شاهد آمار ۲/۱۲ گل در هر بازی بوده‌ایم. به طور میانگین ۳/۸۷ کارت زرد و ۰/۲۸ کارت قرمز برای هر بازی به ثبت رسیده و بیشترین گل‌های زده بین دقایق ۷۵ تا ۹۰ دقیقه بازی‌ها به ثمر رسیده است، کمترین گل‌ها هم در حد فاصل ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی‌ها به ثبت رسیده که این آمار قابل توجه است.

در بین تیم‌هایی که بهترین عملکرد را در ۴۵ دقیقه نخست داشته‌اند، به نام پرسپولیس بر می‌خوریم و بعد آن شاگردان جواد نکونام دیده می‌شوند و گل‌گهر هم در رده سوم است اما در بین تیم‌های برتر ۴۵ دقیقه دوم تراکتور خودنمایی می‌کند و بازهم در رده دوم استقلال تهران دیده می‌شود و ملوان تیم سوم است.

اما باید اشاره‌ای هم به انتهای جدول داشت، صنعت نفت‌آبادان با ۱۳ امتیاز از مجموع ۶۳ امتیاز موجود، عملکرد ضعیفی را از خود نشان داده و با از دست دادن ۵۰ امتیاز گزینه اصلی سقوط به شمار می‌رود. ۱۵ گل زده، ۳۳ گل خورده، تنها ۲ برد، ۷ تساوی و ۱۲ شکست کافی است تا آرزوهای مردم فوتبال‌دوست آبادانی در انتهای لیگ با خاطره‌ای تلخ همراه باشد مگر آنکه در ادامه لیگ اتفاقات دیگری رخ بدهد که تقریبا محال است و این تیم یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به شمار می‌رود. البته نساجی مازندران و استقلال خوزستان هم شرایط خوبی ندارند، آنها نیز با ۱۵ و ۱۶ امتیاز بعد از هوادار ۱۹ و فولاد ۲۰ امتیازی، در رده‌های چهاردهم و پانزدهم جای دارند و باید دید کدام یک از این تیم‌ها به لیگ آزادگان سقوط می‌کنند.

نکته جالب در این میان به حضور تیم تازه راه‌یافته شمس‌آذر قزوین در رده نهم جدول با ۲۵ امتیاز باز می‌گردد، اگر ۳ امتیازی که از این تیم کسر شده را هم لحاظ کنیم نماینده قزوین می‌توانست تا رده هفتم هم بالا بیاید و این برای یک تازه لیگ برتری، عملکرد بسیار خوبی است.

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران از روز شنبه ۱۸ فروردین در شرایطی آغاز می‌شود که تیم‌های مدعی برای رسیدن به قهرمانی و بالابردن جام تنها ۹ هفته فرصت دارند. شهریار مغانلو و رضا اسدی از سپاهان با ۱۰ گل‌زده ، رحمان جعفری از تراکتور با ۹ گل زده و رضا جعفری از ملوان با ۷ گل‌زده در بین برترین گلزنان جام تا پایان هفته بیست‌ویکم هستند و در این میان نامی از سرخابی‌ها نیست اما در آن روی سکه، سیدحسین حسینی از استقلال با ۱۳، حسین پورحمیدی از تراکتور با ۱۲ و علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری از پرسپولیس و گل‌گهرسیرجان با ۱۰ کلین‌شیت، بهترین دروازه‌بانان لیگ تا هفته ۲۱ هستند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • شکست تیم دریای بابل در دیار حافظ
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟