Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@02:48:48 GMT

هافبک استقلال به زودی زیر تیغ جراحی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۴۲۳

ساعت24 - هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که با آسیب دیدگی مواجه است، به زودی پای مصدوم خود را به تیغ جراح خواهد سپرد.

فرشید باقری هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که چند وقتی است با آسیب دیدگی مواجه است، به زودی پای آسیب دیده اش را به تیغ جراح خواهد سپرد.

به گفته دکتر ستوده پزشک تیم استقلال، باقری آخرین مراحل آماده سازی پیش از جراحی را سپری می کند و به مجرد از بین رفتن تورم، پای او تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص دوری وی از میدان پس از این جراحی هنوز اطلاعاتی در دست نیست. 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ساخت خط 9 مترو تهران؛ به زودی

تین نیوز

شهردار تهران وعده داد به زودی فرآیند ساخت خط ۹ مترو تهران شروع شود.

به گزارش تین نیوز،  علیرضا زاکانی 16 اسفند در سومین همایش شهرداران نواحی شهر تهران ارایه خدمات به شهروندان در قالب اپلیکیشن شهروندی، گفت: سال گذشته از اپلیکیشن شهروندی « شهرزاد » رونمایی شد که بناست در آن حداقل ۱۸ خدمت به شهروندان ارایه شود.

به عنوان مثال مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی تمامی تاکسی های تهران اینترنتی می شود و شهروندان از قبل می توانند صندلی خود در تاکسی یا ون های شهرداری را رزرو کنند. هم اکنون در برخی از خطوط تاکسیرانی نیز این طرح دارد اجرایی می شود.

۸۴ درصد از پروژه های «امید و افتخار» به صورت کامل در دوره جدید صورت گرفت

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰۰ پویش امید و افتخار در دوره جدید مدیریت شهری گفت: صفر تا صد، ۸۴ درصد پروژه های امید و افتخار به صورت کامل در دوره جدید مدیریت شهری به ثمر رسیده است. از این رقم ۶۶ درصد مربوط به مناطق جنوبی شهر تهران است.

شهردار تهران با اشاره به افزوده شدن ۲۰ هزار هکتار فضای سبز به ظرفیت بوستان و باغات پایتخت در صدوششمین پویش امید و افتخار، گفت: ۵۰ درصد از این ۲۰ هزار هکتار فضای سبز، مُثمر است که آبیاری  ۲۵۰ هکتار آن زیر سطحی است، مطابق این شیوه مصرف آب تا ۷۰ درصد کاهش پیدا می کند و بازدهی درختان نیز بین ۲ تا ۳ برابر افزایش پیدا می کند.

زاکانی با اشاره به افزایش بودجه مناطق در سال ۱۴۰۳ گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه رشد ۱۲۵ درصدی داشته است. در برابر این رشد ۲.۵ برابری بودجه توقع افزایش کار ۱۰ برابری از شهرداران نواحی داریم؛ به ویژه در مسئله آسیب های اجتماعی.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، وی در پایان تاکید کرد: شهرداران نواحی باید اشراف کاملی بر معتادان متجاهر، کودکان کار و متکدیان محلات خود داشته باشند در ساماندهی و مدیریت آنان نقش اصلی را در کنار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ایفا کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دو ستاره کلیدی سیتی به رئال می‌رسند
  • ◄ ساخت خط 9 مترو تهران؛ به زودی
  • مرادی: خیلی سرتر از استقلال بودیم
  • میری: هیچ تیمی مثل هوادار به استقلال فشار وارد نکرد
  • قطع انگشتان دست یک نوجوان به خاطر بازی با ترقه
  • باقری: امیدوارم مربیان تیم ملی به من هم نگاه کنند/ نویدکیا به تیم ما آرامش داد
  • هافبک استقلال برای دومین مرتبه محروم شد
  • سازمان نظام پزشکی با اشاره به مهاجرت یک جراح مشهور: کشور با کمبود شدید جراح قلب اطفال مواجه است/ مهاجرت جراحان، از مهم‌ترین علل مشکلات موجود در حوزه کودکان است/ پزشکانی که صرفا جراحی پیچیده و نوزادان را انجام می‌دهند کمتر از ۵ نفر است
  • نقش ویژه یک استقلالی در فرار از قعرجدول (عکس)
  • هافبک استقلال مقابل هوادار محروم شد