Web Analytics Made Easy - Statcounter

این پایانه در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار متر مربع و با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط اتحادیه تولید و صادرکنندگان میوه استان اصفهان در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی احداث شده است.
ظرفیت صادرات کالا و بار از این پایانه به گفته مسوولان امر در طول هفته  ۷۰ تُن تخمین زده شده است.
با توجه به اینکه اصفهان اکنون از ظرفیت خوبی در زمینه تولید و صادرات محصولات گلخانه ای و فرش دارد وجود این  پایانه کمک بسیاری در تولیدات، صادرات و رونق اقتصادی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرارداد ساخت و تجهیز پایانه بار هوایی این فرودگاه ۲۸ تیر سال ۹۵ بین اتاق بازرگانی اصفهان و پیمانکار منعقد شد. 
همچنین وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی از پروژه های توسعه توقفگاه هواپیما با افزایش موقعیت ١٠ به ٢٣ موقعیت پارک، پروژه توسعه ترمینال خارجی به بیش از ٢ برابر ظرفیت موجود و پروژه احداث موتورخانه تاسیساتی شماره ٢ فرودگاه بازدید کرد.

بازدید از آزادراه شرق اصفهان و قطار سریع السیر اصفهان - تهران و ریل ذوب آهن ، محور طالخونچه - شهرضا و افتتاح بانددوم نایین - انارک و بازدید مترو بهارستان و مسجد و مدرسه و افتتاح مسکن مهر و  آغاز عملیات اجرایی هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی از جمله برنامه سفر دو روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان اعلام شد.

وزیران راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت روز شنبه به منظور شرکت در جلسات کشوری و استانی و بازدید و افتتاح چندین طرح مربوط وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان شدند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در بدو ورود مورد استقبال عباس رضایی  استاندار و جمعی از مدیران کل استان قرار گرفتند.
۶۹۹۴/۶۰۲۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان در بازدید از روند انتقال خط انتقال آب پساب تصفیه خانه فاضلاب ارومیه گفت: مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه به طول ۱۱ کیلومتر با ظرفیت انتقال سالانه ۵۱ میلیون متر مکعب آب به این دریاچه امسال با حضور معاون اول رئیس‌جمهور به بهره برداری رسید. 

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال آب به دریاچه ارومیه یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه بود که به دلیل نبود اعتبار ، احداث آن متوقف شده و طرح راکد بود که با توجه ویژه دولت سیزدهم به اجرا و اتمام پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه و تامین اعتبار لازم ، این طرح به بهره برداری رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد:  امروز ضمن بازدید از فعالیت تصفیه خانه فاضلاب ارومیه، از ۱۱ کیلومتر مسیر انتقال آب به دریاچه ارومیه نیز بطور کامل بازدید انجام دادیم و با توجه به انتقال آب در مسیر دوکیلومتری در بستر رودخانه مطالعات و برنامه ریزی های لازم برای بهره برداری بیشتر از پساب تصفیه خانه و جلوگیری از هدررفت آب صورت می گیرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل
  • بهره‌برداری بیشتر از پساب تصفیه شده در دستور کار است
  • بازدید بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور
  • بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه
  • بهره برداری از ۳۸ کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز چذابه
  • صدور ۲۱۵ پروانه ساختمانی در منطقه ۹ اصفهان طی ۶ ماه
  • ۵۱ در صد از ظرفیت پروازهای داخلی مورد استفاده قرار گرفته است
  • بهره‌برداری از انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در نوروز
  • بیش از ۲۷ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در کردستان ساخته شد