Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@11:21:07 GMT

ورود ۲۰ هزار معلم تازه نفس به مدارس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۴۵۷

رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن اعلام اینکه اول مهر ۲۰ هزار معلم تازه نفس فارغ‌التحصیل دانشگاه وارد مدارس می‌شوند اظهار کرد: برای آزمون استخدامی جدید دولت نیز سهمیه حدود ۱۸ هزار نفری داریم.

به گزارش «تابناک»، حسین خنیفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری آزمون جامع تحت عنوان آزمون اصلح برای مهارت آموزانی که در آزمون استخدامی سال‌های گذشته پذیرفته شده و دوره یک ساله مهارت آموزی معلمی را در دانشگاه گذرانده‌اند اظهار کرد: آزمون اصلح در ابتدای شهریور ما برگزار و نتایج قبول شدگان قطعی اخیرا اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آن دسته از افراد که در آزمون قبول نشده‌اند گفت: به احتمال زیاد برای همه افر اد حکم می‌خورد و مهر وارد مدارس خواهند شد؛ ولی آزمون اصلح همانند یک دین بر دوششان است و اگر قبول نشده باشند باید دوباره در آزمون‌های بعدی شرکت کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه پیش‌بینی ما قبولی ۹۵ درصدی شرکت کنندگان در آزمون است گفت: ممکن است همه فارغ‌التحصیلان دوره‌های یک ساله آزمون نداده باشند و غیبت کرده باشند که می‌توانند در دوره بعد شرکت کنند. در واقع شرکت در آزمون، اجباری قطعی نبوده است، ولی اساس کار ما این است که همه باید از این آزمون عبور کنند زیرا دارای مصوبه و الزامی است.

خنیفر ضمن اعلام اینکه اول مهر ۲۰ هزار معلم تازه نفس فارغ‌التحصیل دانشگاه وارد مدارس می‌شوند اظهار کرد: برای آزمون استخدامی جدید دولت نیز سهمیه حدود ۱۸ هزار نفری داریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان هپکو اراک انتخابات اسرائیل مایک پمپئو تعلیق جودوی ایران حزب لیکود دانشگاه فرهنگیان معلمان فارغ التحصیل آزمون استخدامی آرامکو عربستان هپکو اراک انتخابات اسرائیل مایک پمپئو تعلیق جودوی ایران حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساخت‌های پرورشی، فرهنگی و علمی در مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: از همه کسانی که با آموزش و پرورش استان بوشهر به‌عنوان نقطه کانونی و مشترک همه به عنوان زیرساخت نسلی و آینده جامعه همکاری می‌کنند تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: سال آینده به‌عنوان سال آموزش و پرورش استان بوشهر نامگذاری شده و بیشترین توجه در موضوعات مختلف به ویژه در حوزه آموزش و پرورش متمرکز می‌شود تا ان‌شاء‌الله یک آموزش و پرورش بالنده، معلم و دانش‌آموز خوب داشته باشیم.

وی یکی از فرصت‌های مهم فراهم شده توسط دولت آیت‌الله رئیسی را استخدام قابل توجهی معلم و دبیر در کشور از جمله استان بوشهر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه استان بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد که مراحل جذب این تعداد در حال اجرا است و بخشی از آزمون کتبی آن انجام شده و بخش دیگر از آزمون هم در اوایل سال آینده گرفته و سپس مصاحبه انجام می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: جذب این تعداد معلم و دبیر فرصت خوبی است که آموزش و پرورش استان بوشهر بتواند نیاز خودش را با تأمین معلم و دبیر جبران کند.

وی از همه دانش‌آموختگان استان بوشهر دعوت کرد در آزمون‌های بعدی که در ۲۷ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود شرکت و از این فرصت برای استخدام در آموزش و پرورش استفاده و به جامعه و نسل آینده خدمت کنند.

محمدی‌زاده با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های پرورشی، فرهنگی و علمی در مدارس اظهار داشت: سال جاری کارهای مهمی در آموزش و پرورش استان بوشهر اجرا شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: برای اسکان مسافران کلاس‌های درس در مدارس فراهم شده که از خدمات آموزش و پرورش استان بوشهر قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر اقدامات سال تحصیلی جاری در حوزه فرهنگی و معنوی در مدارس استان را درخور تحسین دانست و بیان کرد: امسال در عرصه اردوهای راهیان نور و توسعه و پیشرفت با همکاری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اقدامات مهمی انجام شد.

محمدی‌زاده حضور شهدای گمنام و استقبال از آنان توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های مهم آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس است که استقبال از شهدای گمنام یکی از اقدامات مهم و مؤثر فرهنگی بود که در سال تحصیلی جاری در مدارس انجام شد.

کد خبر 6057904

دیگر خبرها

  • مرکز رشد دانشگاه آزاد ممسنی جان تازه می‌گیرد/ افزایش جذب دانشجو در طرح پویش
  • مدارس استان بوشهر برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شدند
  • آزمون استخدامی هیچگاه جایگزین دوره‌های چهارساله دانشگاه فرهنگیان نمی‌شود
  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • توسعه زیرساخت‌های پرورشی، فرهنگی و علمی در مدارس استان بوشهر
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  •  اسامی برگزیدگان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان قرآن اعلام شد
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری