Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  دومین دوره اردوی تیم ملی موی تای جوانان با هدایت فرشید کریمی مربی اهل استان آذربایجان‌غربی در شهرستان بوکان برگزار شد و در پایان این اردو 14 نفر منتخب برای شرکت در مسابقات جهانی آنتالیا ترکیه مشخص شدند.

امید رشیدی راد در وزن منهای 45، محمد برقی در وزن منهای 57، ستار قادرزاده در وزن منهای 60، هاوری احمدی در وزن منهای 67 و سبحان عباسی در وزن منهای ۸۶ از استان آذربایجان غربی، علی مددی در وزن منهای 48 از استان لرستان، محمد صادقی در وزن منهای 51 از استان البرز، شعیب امیری در وزن منهای 54 از استان خوزستان، محمد رفیعی در وزن منهای 63.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 و مهدی محمدی در وزن منهای 91 از استان مازندران، محمد آرمک در وزن منهای 71 و محمدرضا چابک در وزن منهای 75 از استان گلستان، کیان انتظام در وزن منهای 81 از استان تهران و نوید رشیدی زاده در وزن مثبت 91 از استان خوزستان به عنوان نفرات منتخب تیم ملی موی تای جوانان در رده سنی 16 و 17 سال انتخاب شدند و قرار است مهرماه امسال در مسابقات جهانی موی تای در آنتالیا ترکیه به رقابت بپردازند.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکان موی تای ورزش های رزمی آذربایجان غربی موی تای جوانان آنتالیا ترکیه تیم ملی موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر