Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:41:24 GMT

شکست یاران محمدی در مصاف قعرنشین‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۴۸۱

شکست یاران محمدی در مصاف قعرنشین‌ها

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال پرتغال، یاران مهرداد محمدی در تیم فوتبال آوس به مصاف تیم پاکوس فریرا رفتند.

در دقیقه ۲۶ این بازی جونیور مهاجم برزیلی آوس موفق شد روی پاس مهرداد محمدی تیمش را پیش بیندازد و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید، اما تیم میزبان ۲ بار در دقایق ۵۹ و ۸۲ گلزنی کرد تا این بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع پاکوس به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جشنواره گل ریو آوه در شب درخشش لژیونر ایرانی/ اولین هت تریک اروپایی طارمی

تیم داس آوس با این شکست ۳ امتیازی باقی ماند و در قعر جدول لیگ ۱۸ تیمی پرتغال جای گرفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، امروز یک شنبه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهدای مس و با قضاوت روح الله شریفی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

گل‌های این دیدار را فریبرز گرامی (۴) و رامتین سلیمان زاده (۱۴- گل به خودی) برای ذوب آهن و جلال الدین علی محمدی (۴۱) و محمدمهدی محبی (۷۴) برای مس به ثمر رساندند.

ترکیب مس
حامد لک (۴۶- داود نوشی صوفیان)، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، جلال علی‌محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد (۷۶- مهدی ترکمان)، اکبری، محمدمهدی، محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب ذوب آهن
محسن فروزان، محمد قریشی، فریبرز گرامی (کارت زرد)، شایان مصلح، فردین یوسفی، گریگول چابرادزه (کارت زرد، ۸۰- سعید کریمی) مهرداد رضایی (۴۵- پویا مختاری)، محسن آذرباد، مجید علیاری، محمدحسین اسلامی و محمد جواد محمدی

نیمه اول

این دیدار در حالی آغاز شد که ذوب آهن بازی را هجومی و برتر آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی به گل نخست دست پیدا کرد.

در دقیقه ۴ و در حالی که بازیکنان ذوب آهن از جناح چپ، نخستین حمله خود را تدارک دیدند ارسال بازیکن این تیم با دفع ناقص مدافع مس مواجه شد و توپ در داخل محوطه جریمه به فریبرز گرامی رسید و موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۱۴ ذوب آهن از سمت راست حمله خود را پیگیری کرد که پاس زمینی بازیکن این تیم را رامتین سلیمان زاده با دفع اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا بازی ۲ بر صفر به سود ذوب آهن شود.

در دقیقه ۴۱ جلال الدین علی محمدی از روی پاس منتظر محمد موفق شد یکی از گل‌های خورده را برای مس جبران کند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب آهن به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم تیم مس تلاش کرد نتیجه بازی را تغییر دهد و از شکست خانگی فرار کند و تلاش‌های این تیم در دقیقه ۷۴ به نتیجه رسید و محمدمهدی محبی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید. در جدول رده بندی لیگ برتر، مس با ۲۵ امتیاز در رده دهم است و ذوب آهن هم با ۲۷ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

کد خبر 6057594

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم محمدی و شکست تیم کریمی
  • وداع تلخ یاران اسماعیل‌نژاد با جام ایتالیا در شب مصدومیت لژیونر والیبال ایران
  • کنایه مربی هوادار به استقلال؛ حداقل تیم ما فوتبال بازی کرد!
  • آاس رم ۱-۰ ساسولو/ پیروزی حداقلی یاران آزمون مقابل قعرنشین+ فیلم
  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • تبعید طارمی به نیمکت؛ پورتو مهدی را تنبیه کرده؟!
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا
  • بمب استقلال در مسیر گیتاریست؟
  • عنوان بهترین گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال