Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پیرحسین کولیوند درباره خرید و فروش آمبولانس و آگهی‌هایی که در این باره در سایت‌های فروش مختلف دیده می‌شود، گفت: موارد خرید و فروش آمبولانس مربوط به آمبولانس‌های خصوصی است. باید توجه کرد که آمبولانس خصوصی جزو اموال کسی است که مالک این آمبولانس‌ها است.

وی افزود: بنابراین از آنجایی که آمبولانس جزو اموالش محسوب می‌شود، اجازه خرید و یا فروش آن را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتها کسی که آمبولانس را خریداری می‌کند، باید حتما ضوابط استفاده از آن را رعایت کرده و مجوز‌های لازم را داشته باشد.

کولیوند با بیان اینکه کسی که از آمبولانس استفاده می‌کند، باید بتواند مجوز‌های مربوطه را از سازمان اورژانس کشور اخذ کند، تاکید کرد: در غیر این صورت کسی که آمبولانس را بخرد، نمی‌تواند با آن کاری انجام دهد. کار کردن با آمبولانس تابع دستورالعمل و ضوابطی است که از سوی سازمان اورژانس کشور ابلاغ شده است و کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هم بر روی این موضوع کاملا نظارت می‌کنند.

وی همچنین اظهار کرد: البته پلیس هم در شماره‌گذاری چنین آمبولانس‌هایی این دقت را خواهد داشت که آمبولانس از سوی سازمان اورژانس مجوز فعالیت داشته باشد.
سرانجام ماجرای سلبریتی‌های آمبولانس‌سوار

رییس سازمان اورژانس کشور درباره سرانجام رسیدگی به موضوع جابجایی سلبریتی‌ها از طریق برخی آمبولانس‌های خصوصی نیز به ایسنا گفت: در این زمینه فقط یک مورد تخلف داشتیم که آن آمبولانس را تعطیل کردیم. آیین‌نامه‌ای هم در هفت صفحه در این زمینه صادر شده است و قواعد و نحوه عمل آمبولانس‌های خصوصی را تشریح کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اورژانس آمبولانس اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره ای محور سبزوار - بردسکن

ایسنا/خراسان رضوی مسئول اورژانس ۱۱۵ سبزوار گفت: وقوع حادثه زنجیره‌ای یک دستگاه مینی بوس با چند دستگاه خودرو سواری در محور سبزوار- بردسکن ۲۰ نفر از سرنشینان را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

عباسعلی کافی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در ۳۰ کیلومتری محور سبزوار- بردسکن رخ داد که با اعلام گزارش به واحد کنترل و هدایت عملیات بحران‌ عوامل اورژانس به همراه سه دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به صحنه تصادف اعزام شدند.

وی تصریح کرد:  طبق گزارشات اولیه از مجموع حادثه دیدگان این تصادف زنجیره ای ۱۳ مصدوم با توجه به آسیب‌های وارده و جهت تکمیل روند درمان توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان امداد منتقل و ۷ نفر نیز به صورت سرپایی درمان در محل شدند.

 کافی گفت: حال دو نفر از مصدومان این حادثه که مادر و فرزند خردسال هستند وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در اتوبان زنجان به تبریز ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • درخواست اورژانس دزفول برای تعیین مسیرهای جایگزین معابر آبگرفته در بارندگی پیش‌رو
  • دستگیری ۲ متهم به ۳۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی در مشهد
  • تجهیزمراکز آموزشی و پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به فیبر نور
  • باتلاق؛ ماجرای واقعی یک شبکه جاسوسی منافقین
  • آماده باش اورژانس ۱۱۵ دزفول
  • توصیه مسئولان فرودگاه مهرآباد به مسافران
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور سبزوار - بردسکن
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره ای محور سبزوار - بردسکن
  • ۵۰ درصد از بلیت سفر‌های نوروزی قم اینترنتی عرضه می‌شود