Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد بازیکن افسانه‌ای سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال چلسی انگلیس که حالا به عنوان سرمربی سکان هدایت آبی های لندن را در اختیار دارد، سعی می‌کند همانند ژوزه مورینیو که در ۲  مقطع سرمربیگری او را در استمفورد بریج بر عهده داشت، با بازیکنانش رفتار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لمپارد که تیمش را برای بازی روز یکشنبه برابر لیورپول یعنی صدرنشین  لیگ برتر تا پایان هفته پنجم آماده می‌کند، در آستانه این دیدار حساس برابر قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، از ویژگی‌های متمایز کننده سرمربی پرتغالی سابق خود نسبت به دیگر مربیان صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: رکورددار بازی در لیگ برتر انگلیس کیست؟

فرانک لمپارد در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: تمام مربیانی که زیر نظر آن‌ها کار کرده ام روی من تاثیر گذار بوده اند، اما باید بگویم که تاثیرپذیری من از مورینیو بیشتر از بقیه مربیانم بوده،   زیرا او کسی بود که عملکردم را بهتر کرد، ذهنیتم را تغییر داد و اعتماد به نفسم را خیلی بالا برد؛ بنابراین سعی می‌کنم مانند او با بازیکنانم رفتار کنم.

سرمربی چلسی در ادامه بیان کرد: من می‌خواهم یک رابطه شخصی با بازیکنانم برقرار کنم تا بتوانم عملکردشان را بهتر کنم، به آن‌ها کمک کنم تا اعتماد به نفسشان  بالاتر برود و بدانند که برای تبدیل شدن به بازیکنی موفق به چه چیز‌هایی نیاز دارند. در این راه چیز‌های زیادی از مورینیو یاد گرفتم البته خیلی چیز‌ها هم از بقیه مربیانم یاد گرفتم.

بیشتر بخوانید: دردسر لمپارد برای بازی با نوریچ سیتی

با این وجود سرمربی ۴۱ ساله چلسی معتقد است الگو برداری او از مورینیو به این معنی نیست که او  می‌خواهد خود مورینیو باشد، زیرا خودش  را یک مربی خاص می‌داند که باور‌های متفاوتی در این حرفه دارد. لمپارد در این خصوص گفت: هر کسی یک راه متفاوت را در پیش می‌گیرد من هم نمی‌خواهم برای مورینیو بودن تلاش کنم. فقط سعی می‌کنم راهی را انتخاب کنم که بهترین شیوه ممکن برای رسیدن به اهدافم است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: در غزه دیگر هیچ نوزادی با اندازه طبیعی وجود ندارد

یک مقام سازمان ملل تاکید کرد که «پزشکان دیگر نوزادانی با اندازه طبیعی در غزه نمی‌بینند». وی خاطرنشان کرد که 180 زن هر روز در نوار ویران شده غزه در حالی که از گرسنگی و کم‌آبی رنج می‌برند، زایمان می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دومینیک آلن، مسؤول صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در کنفرانس مطبوعاتی ویدئویی در قدس گفت: «شخصاً غزه را در این هفته به‌خاطر میلیون‌ها زن و دختر، برای ۶۵۰ هزار دختر در سن باروری به‌ویژه برای ۱۸۰ زنی که هر روز زایمان می‌کنند، وحشت‌زده ترک کردم.»

به نقل از لوریان لو ژور، او توانست از بیمارستان‌هایی که هنوز خدمات زایمان در شمال نوار غزه را ارائه می‌دهند، بازدید کند، جایی که به گفته وزارت بهداشت غزه، بیش از ۳۱ هزار نفر از زمان آغاز حمله رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند.

دومینیک آلن عنوان می‌کند: «پزشکان می‌گویند که دیگر نوزادان با اندازه طبیعی نمی‌بینند. از سوی دیگر، به طرز غم‌انگیزی، آنها شاهد تولد نوزادان مرده و مرگ‌ومیر بیشتر نوزادان هستند. این مادران باید فرزندان خود را در آغوش خود بگیرند، نه در کاور جسد.»

وی همچنین بر کمبود مواد بیهوشی برای سزارین سخن گفت و امتناع مقامات صهیونیستی از ارسال محموله‌های خاص کمک‌های صندوق جمعیت ملل متحد را محکوم کرد.

او گفت: «اگر بتوانم تصویری از آنچه در غزه دیدم و احساس کردم، شنیدم ترسیم کنم، این یک کابوس بزرگ‌تر از یک بحران انسانی است، این بحران «انسانیت» است. بدتر از آن چیزی که بتوانم توصیف کنم، آنچه عکس‌ها نشان می‌دهند، بیشتر از آن چیزی است که تصورش را بکنید.»

او در حالی که دستانش را روی دهانش گذاشت، ادامه داد: هرکسی را که دیدیم یا با آنها صحبت کردیم لاغر و گرسنه بودند و همه این حرکت را در جستجوی غذا انجام می‌دهند.

آلن همچنین عبور از یک ایست بازرسی نظامی را روایت کرد، جایی که کودکی، شاید پنج ساله، با ترس راه می‌رفت، دست‌هایش را در هوا بالا برده بود در حالیکه خواهرش با پرچمی سفید پشت سر او راه می‌رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برداشت بلوبری غول‌پیکر + عکس | سنگین‌ترین میوه جهان کدام است؟
  • (ویدئو) تفاوت جالب اندازه لاستیک مرسدس بنز با پراید
  • سردار آزمون: معنای واقعی مختصر و مفید
  • آمار رم در فصل جاری سری آ؛ ده روسی 9 بازی و 22 امتیاز؛ مورینیو ۲۰ بازی و 29 امتیاز
  • پوچتینو: هواداران چلسی باید به تصمیمات من احترام بگذارند؛ استرلینگ فقط کمی بدشانس بود
  • انتشار بزرگ‌ترین تصویر ثبت شده توسط دوربین انرژی تاریک
  • ۲۷ اسفند در دنیای علم چه خبر؟
  • اگر لاستیک خودرو را بیش از اندازه باد کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد
  • سازمان ملل: در غزه دیگر هیچ نوزادی با اندازه طبیعی وجود ندارد