Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@09:25:48 GMT

ظریف وارد نیویورک شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۵۱۸

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ساعتی پیش وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران شب گذشته در صفحه توئیترش نوشت: «محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد جمعه برای شرکت در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد عازم نیویورک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

موسوی دوشنبه ۲۵ شهریور ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران گفته بود که اگر شرایط مهیا باشد ظریف در روزهای‌ آتی مهیای سفر به نیویورک است و در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی شرکت خواهد کرد و در نیویورک دیدارها با مقامات کشورهای دوست برقرار است.

سفر ظریف به نیویورک در حالی صورت می گیرد که وزیر خارجه ایران دهم مرداد ماه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا در فهرست تحریمها قرار گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در جریان این گفت‌وگو ایمن صفدی، وزیر امور خارجه اردن و باربارا لیف، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک در امان با یکدیگر دیدار کردند.
 
وزارت خارجه اردن در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که دیدار بین دو طرف بر تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس جامع و فوری در غزه متمرکز بود.
 
صفدی بر لزوم توقف جنگ و فاجعه انسانی ناشی از آن، اطمینان از حفاظت از غیرنظامیان و ارسال کمک‌های بشردوستانه کافی و پایدار به تمام نقاط نوار غزه به صورت گسترده، در امنیت و بدون مانع تاکید کرد.
 
از آن زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از 7 اکتبر 2023 تا کنون، بیش از 31 هزار و 500 فلسطینی به شهادت رسده و 73 هزار و 546 نفر دیگر مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفتگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • «بلینکن» برای ششمین بار به غرب آسیا سفر می‌کند
  • بلینکن: برای دفاع از متحدان خود از جنگ‌افزار هسته‌ای هم استفاه می‌کنیم
  • ذوق‌زدگی روزنامه دولت از افشای فایل صوتی وزیر خارجه روحانی
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید