Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@04:36:17 GMT

سناریوی شوم/برخورد با کارگران را محکوم‌می کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۵۲۳

سناریوی شوم/برخورد با کارگران را محکوم‌می کنیم

سناریوی شوم، برخورد با کارگران را محکوم‌می کنیم و تسهیلات تبصره ۱۸مسکنی برای تولید است، عناوین اصلی روزنامه های نوید، وقایع استان و عطریاس در استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، صفحه اول روزنامه ها و هفته ناهه های امروز(شنبه ۳۰شهریور) در استان مرکزی به شرح زیر است:

 

نوید: تسهیلات تبصره ۱۸مسکنی برای تولید است

 

 

وقایع استان: سناریوی شوم

 

 

عطریاس: برخورد با کارگران را محکوم‌می کنیم

 

 

پایان پیام/87.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی اردبیل مسجد طراز اسلامی ماه محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه هفته دفاع مقدس فعالیت های مسجدی خطبه نماز جمعه دو هفته نامه روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی محبوب به زودی با روبات ساخته می‌شود

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، شرکت روباتیک Apptronik اعلام کرد که با مرسدس توافقی تجاری بسته است تا این شرکت به‌طور آزمایشی از روباتیک بسیار پیشرفته‌ای مانند Apollo که یک روبات دوپا در خط تولید خود استفاده کند.

چندماه پیش نیز شرکت ماشین‌سازی‌ BMW اعلام کرده بود قصد استفاده از این روبات‌ها در خط تولید خود را دارد. شرکت آپترونیک اعلام کرد که مرسدس در حال بررسی موارد استفاده مانند واداشتن آپولو برای بازرسی و تحویل قطعات به کارگران خط تولید انسانی است. هیچ‌یک از این دو شرکت هنوز رقمی را برای توافق یا تعداد روبات‌های آپولو در حال آزمایش فاش نکرده‌اند.

به‌گفته آپترونیک، روبات‌های انسان‌نما به سازندگان وسایل نقلیه اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به طراحی مجدد امکانات موجود، کارهای تولیدی را خودکار کنند. این شرکت می‌گوید رویکردش در عوض بر خودکارسازی برخی از وظایف فیزیکی، تکراری و کسل‌کننده متمرکز است که یافتن کارگران قابل اعتماد برای آنها دشوار است.

طبق آخرین گزارش‌ها مرسدس آزمایش تعداد نامعلومی از روبات‌های آپولو را در کارخانه‌ای در مجارستان آغاز کرده است. این کشور چندین سال است که با مهاجرت کارگران به اروپای غربی، کمبود نیروی کار را تجربه کرده است، آئودی و مرسدس هر دو در مورد تامین نیروی کار در سال۲۰۱۶ نیز ابراز نگرانی کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

کوتاه از فناوری | کنترل قطار با هوش مصنوعی

یورگ برزر، مدیرتولید مرسدس گفت: این یک مرز جدید است و ما می‌خواهیم پتانسیل روباتیک و خودروسازی را برای پر کردن شکاف‌های نیروی کار در زمینه‌هایی مانند کارهای کم‌مهارت، تکراری و سختگیرانه درک کنیم و اعضای تیم بسیار ماهر خود را در خط تولید محبوب‌ترین خودروی جهان آزاد کنیم.

کد خبر 839622 برچسب‌ها خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس شرکت‌ خودروسازی‌ بنز و کرایسلر ربات - روبات

دیگر خبرها

  • استوری نوید محمدزاده در حمایت از همسرش فرشته حسینی (عکس)
  • حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد
  • هفت سین ایرانی؛ نوید نو شدن و زایش طبیعت
  • نوروزخوانان، نوید دهنده بهار
  • عکس| استوری احساسی نوید محمدزاده برای فرشته حسینی
  • چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق
  • فعالیت علنی زنجیره قاچاق پوشاک در کشور!
  • این خودروی محبوب به زودی با روبات ساخته می‌شود
  • فروپاشی منشور همبستگی؛ دُم خروس سناریوی سوریه‌سازی ایران
  • روزنامه هم‌میهن: چرا با معترضان وضع حجاب که پلیس را مجروح کردند برخورد نمی شود؟