Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام نبی کوهکن، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال از فردا، یکشنبه 31 شهریورماه با شعار «ما پیروزیم» در سطح استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از دو هزار ویژه‌برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی در 70 سرفصل در سطح استان برنامه‌ریزی شده و تأکید ما بر این بوده که از تمرکز برنامه‌ها در مرکز استان جلوگیری شود، بطوری که هر شهرستان چند برنامه شاخص داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: شاه بیت برنامه‌های مدنظر، رژه نیروهای مسلح در مرکز، برگزاری صبحگاه مشترک در سایر شهرستان‌های استان و نواختن زنگ مدارس همراه با روایتگری راویان دفاع مقدس است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در طول هفته، گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی، برگزاری یادواره شهدای 8 سال دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت، ویزیت رایگان در مناطق محروم در طول هفته و بازخوانی عملیات‌های مهم دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

کوهکن اظهار کرد: پخش مستند «شهدای سیستان و بلوچستان» از شبکه استانی هامون، مصاحبه تلویزیونی با رزمندگان دفاع مقدس، بازسازی عملیات کربلای 5 در زابل، بازسازی کانال یونس در زاهدان، اختتامیه جشنواره یوسف، تجلیل از برگزیده جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی، برگزاری شب شعر و شب خاطره، مراسم بیعت با فرماندهان (شهید فارسی در زاهدان، شهید میرحسینی و شهید لکزایی در زابل و نیز شهید مرادی در ایرانشهر)، رونمایی از کتاب‌های «حنظله بدر» و «دایرةالمعارف شهدای استان» و همچنین رونمایی از اپلیکیشن راهیان نور نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان