Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام نبی کوهکن، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال از فردا، یکشنبه 31 شهریورماه با شعار «ما پیروزیم» در سطح استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از دو هزار ویژه‌برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی در 70 سرفصل در سطح استان برنامه‌ریزی شده و تأکید ما بر این بوده که از تمرکز برنامه‌ها در مرکز استان جلوگیری شود، بطوری که هر شهرستان چند برنامه شاخص داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: شاه بیت برنامه‌های مدنظر، رژه نیروهای مسلح در مرکز، برگزاری صبحگاه مشترک در سایر شهرستان‌های استان و نواختن زنگ مدارس همراه با روایتگری راویان دفاع مقدس است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در طول هفته، گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی، برگزاری یادواره شهدای 8 سال دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت، ویزیت رایگان در مناطق محروم در طول هفته و بازخوانی عملیات‌های مهم دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

کوهکن اظهار کرد: پخش مستند «شهدای سیستان‌وبلوچستان» از شبکه استانی هامون، مصاحبه تلویزیونی با رزمندگان دفاع مقدس، بازسازی عملیات کربلای 5 در زابل، بازسازی کانال یونس در زاهدان، اختتامیه جشنواره یوسف، تجلیل از برگزیده جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی، برگزاری شب شعر و شب خاطره، مراسم بیعت با فرماندهان (شهید فارسی در زاهدان، شهید میرحسینی و شهید لکزایی در زابل و نیز شهید مرادی در ایرانشهر)، رونمایی از کتاب‌های «حنظله بدر» و «دایرةالمعارف شهدای استان» و همچنین رونمایی از اپلیکیشن راهیان نور نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش

                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن پیام حسن بهرام نیا به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم  وَ إِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَـَـلِبُونَ (سوره صافات آیه ۱۷۳)   ۲۹ فروردین‌ماه، سال‌روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است، این روز بزرگ یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های دلیرمردانی است که دفاع از میهن اسلامی بر سرلوحه‌ی افتخاراتشان می‌درخشد.   به یقین ملت شریف ایران اسلامی فداکاری‌ها و رشادت‌های بی‌وقفه‌ی غیور مردان ارتش سرافراز به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی در صیانت از دستاورد‌های انقلاب شکوهمنداسلامی، سال‌های دفاع مقدس، حفاظت و تامین امنیت در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی، عملیات‌های گوناگون امدادرسانی و مشارکت بی‌بدیل در برگزاری مراسم اربعین، حضور جهادی و متعهدانه در حوادث مختلف طبیعی، چون سیل و زلزله و ... اهتمام جدی در سازندگی مناطق محروم را در حافظه‌ی تاریخی خود ثبت کرده و هرگز این مجاهدت‌ها را فراموش نخواهد کرد.   امروز ارتش ایران اسلامی در اوج خودکفایی، توان نظامی و خودباوری و با تکیه بر تجارب گران‌سنگ دوران دفاع مقدس و در سایه‌ی منویات و فرامین فرماندهی معظم‌کل قوا؛ مقام معظم رهبری، حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از انقلاب اسلامی و دستاور‌های والای آن حراست می‌کند.   اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام ایران اسلامی به‌ویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به فرماندهی معظم کل قوا و آحاد ارتشیان ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای ارتش و به مردم شهیدپرور استان ایلام تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند قادر متعال برای ارتش سرافراز و غرورآفرین ایران اسلامی در حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، سربلندی و توفیق بیش از پیش مسئلت می‌نمایم.   حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم