Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اگر شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس را پیش از دربی مقایسه کنیم، شرایط آبی‌ها ضعیف‌تر از سرخ‌ها است و این می‌گوید شانس پیروزی شاگردان کالدرون بیشتر است. اما سابقه برگزاری این دیدارها نشان می‌دهد ممکن است در جریان یک بازی اتفاقی بیفتد که همه معادلات و پیش‌بینی‌ها را بر هم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بارها نتایج این بازیها بر خلاف پیش‌بینی  و شرایط دو تیم قبل از بازی رقم خورده و این اصلا اتفاق عجیبی نیست. همیشه هم در این دربی‌ها تیم‌های شایسته‌تر برنده نبودند.

ملی پوش سابق کشورمان در ادامه با انتقاد از عملکرد تصمیم سازان برای استقلال و پرسپولیس گفت: از آنجایی که بالاترین رکن تصمیم گیری در دو تیم استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش و شخص وزیر هست، طبیعتا ترکش همه انتقادها به وزیر اصابت می‌کند. انتقاد من هم این است که سیاست کلان و تصمیم سازی در استقلال طوری بوده که هرگز در این چند سال اخیر ثبات نداشته و برخلاف این تیم، در پرسپولیس ثبات حرف اول را می‌زند.

یزدانی تصریح کرد: حتی وقتی همه تلاشها برای حفظ برانکو در پرسپولیس جواب نمی‌دهد، همه بازیکنان این تیم با هر شرایطی حفظ می‌شوند. من با دقت فوتبال ایران را رصد می‌کنم و می‌بینم پرسپولیس با ترکیبی در لیگ نوزدهم به میدان می‌رود که در لیگ‌های هجدهم و هفدهم هم به میدان می‌رفت. یک تیم به جز ثبات و حفظ مهره‌های کلیدی‌اش چه چیزی برای موفقیت می‌خواهد؟ اما این ثبات هرگز در استقلال دیده نمی‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: منکر توانایی‌های پرسپولیس و برانکو نیستم، اما واقعا توانایی‌های آنها اینقدر هم بالا نبود که سه چهارسال پیاپی هرچی جام هست درو کنند. حمایتهایی که از آنها شد و در مقابل از رقیبان آنها نشد باعث شد تا پرسپولیس و برانکو در یک رقابت نابرابر با دیگر تیم‌ها قرار بگیرند. در واقع عیار اصلی برانکو در آسیا را فوتبال عربستان نشان داد. جایی که در یک رقابت برابر قرار گرفت و خیلی زود از گردونه خارج شد. 

وی تاکید کرد: اگر حمایت‌هایی که از پرسپولیس و برانکو صورت گرفت از استقلال، سپاهان و تراکتور هم صورت می‌گرفت، این شرایط برای آنها هم پیش می‌آمد.

هافبک پیشین استقلال در خصوص استراماچونی گفت: او را مربی خوبی می‌دانم که ابزار کافی برای اثبات شایستگی‌هایش در استقلال را در اختیار ندارد. استراماچونی خودش تیم را نبسته و آنهایی که برای این فصل تیم بستند، کارشناسی این کار را نکردند. در بعضی از پستها ترافیک بازیکن و در بعضی از پستهای دیگر کمبود بازیکن وجود دارد.

یزدانی در ادامه بیان داشت: اگر زمان کافی به استراماچونی داده شود، او می تواند در استقلال موفق باشد. سه بازی و چهار بازی ملاک خوبی برای سنجش این مربی که تازه به فوتبال ایران آمده نیست.

وی با اشاره به شایعه‌هایی بابت تغییرات در استقلال در صورت شکست در دربی بیان داشت: این سناریویی است که دلال‌ها برای این تیم چیده‌اند. دلال‌ها ممکن است در هر لباسی باشند و سود آنها منوط به جابجایی و «رفت و آمد»های زیاد است. دلال‌ها دوست دارند یک مربی برود تا به جای او یک مربی بیاورند، سپس چند بازیکن را کنار بگذارند و چند بازیکن جدید بیاورند تا کمسیون‌های بیشتری بگیرند. برای همین با رواج این شایعات می‌خواهند اعتماد به نفس و تمرکز را از استراماچونی بگیرند تا زمینه جدایی او را فراهم کنند. 

کد خبر 4723371 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: داریوش یزدانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی برانکو ایوانکوویچ آندره استراماچونی گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال دربی کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مس رفسنجان - پیکان تهران، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مس کرمان - چادرملو اردکان، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

فجر شهید سپاسی شیراز - گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۸، ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران - مس سونگون ورزقان، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک - پرسپولیس، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

ملوان بندر انزلی - سایپا تهران، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی

آبی‌پوشان جنوب - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه غدیر اهواز

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • قیمت فروش سهام سرخابی‌ها مشخص شد/ پرسپولیس گران‌تر از استقلال
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!
  • مالکین استقلال و پرسپولیس مشخص شدند!