Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در فصل جدید و هفته نخست با برگزاری دیدارهای هفته اول در شهرهای مختلف پیگیری شد.

تیم آوالان کامیاران در گروه الف و در اولین بازی خود در ورزشگاه آزادی شهر کامیاران میزبان تیم پرسپولیس گناوه بود که در پایان توانست با دو گل کیوان مارابی در دقیقه ۴۶ و صابر محمدی در دقیقه ۶۵ این تیم را مغلوب خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کردستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم اکنون با سه امتیاز بازی نخست و تفاضل گل ۲ در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ دسته دوم قرار دارد.

تیم های استقلال ملاثی و شهیدقندی یزد هرکدام با سه امتیاز و تفاضل گل سه در جایگاه اول و دوم و تیم مس نوین کرمان با تفاضل گل دو در جایگاه سوم قرار دارد.

براساس قرعه کشی انجام شده رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور ۲۸ تیم در دو گروه (الف) و (ب) با هم رقابت می کنند تا در پایان رقابت ها دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم به رقابت های دسته اول صعود کنند و تیم های دوم هم با یکدیگر مصاف دهند تا برنده آنها به عنوان تیم سوم صعود کننده به دسته اول مشخص شود.

نیروی زمینی تهران یا داماش گیلان، سردار بوکان، مقاومت تهران، استقلال ملاثانی، کاسپین قزوین، مس نوین کرمان، چوکا تالش، فولادنوین اهواز، شهرداری بم، استقلال اهواز، شهرداری همدان، پاس همدان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بندرعباس، استقلال رامشیر، شهرداری فومن، خیبر خرم آباد، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، پرسپولیس بندرگناوه، شهدای بابلسر، شهرداری ماهشهر، شهرداری آستارا، میلادمهر تهران، ملی حفاری اهواز، دارایی بندرگز، شهدای رزکان کرج و آوالان کامیاران ۲۸ تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.

گفتنی است، امیر پارس آزاد، بلال وکیلی، مهدی سرداری، وحید مرادی، محمد خادمی، صابر محمدی، علی محمدی، حبیب حبیب پور، حامد نورالهی، سعید لطفی و کیوان مارابی با مربیگری حمید امامی برای تیم آوالان کامیاران در هفته نخست به میدان رفتند.

کد خبر 4723856

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته دوم فوتبال کشور کامیاران ورزش و جوانان کردستان اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد ماه محرم هفته دفاع مقدس شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام مراسم عزاداری گرگان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم