Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:29:24 GMT

حمید عزیزی: ورزش در سایه امنیت به نتیجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۷۸۶۹

حمید عزیزی: ورزش در سایه امنیت به نتیجه می‌رسد

رئیس فدراسیون گلف گفت: تصمیم گرفتیم با برگزاری جام ایثار و با دعوت از جانبازان، آزادگان، ایثارگران، خانواده شهدا و مدافعین حرم به استقبال هفته دفاع مقدس برویم. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری جام مینی گلف ایثار به مناسب آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله از 31 شهریور هفته گرامیداشت دفاع مقدس را داریم، تصمیم گرفتیم با برگزاری جام  ایثار و با دعوت از جانبازان، آزادگان، ایثارگران، خانواده شهدا و مدافعین حرم به استقبال این هفته برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمبر  این مسابقات نیز همزمان با آغاز جام ایثار رونمایی شد. همچنین شعار این جام ، "ایثار، امنیت و ورزش" است که نشان می‌دهد ورزش در سایه امنیت و امنیت حاصل رشادت این عزیزان است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم علاوه بر برگزاری این جام که با نمایشگاه عکس نوشته‌های مقام معظم رهبری در حوزه ایثار و شهادت است، این پیام را منتقل  کنیم که ایثارگری از گذشته و در دفاع مقدس و بعدها در دفاع از حرمین شریفین و امروز در قالب ایثار اجتماعی ادامه دارد.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه تاکید کرد: مهارت‌ها، ایثار اجتماعی و گذشت می‌تواند در جامعه مشکلات را حل کند و ان‌شالله مردم همچنان به تقویت این موضوع بپردازند و جانبازان و ایثارگران نیز به ورزش جذب شوند و محفلی ایجاد شود تا از نظر روحی و روانی کمکی برای وضعیت دشوار آنها در زندگی فردی باشد.

عزیزی در خصوص گره خوردن ورزش و ایثار و تاثیر آن در جامعه گفت: موضوع ایثار منحصر به بخشی از جامعه نیست و به همه جامعه تعلق دارد و هر یک از بخش‌های جامعه ضمن علاقه به فعالیت در این حوزه، وظایفی نیز دارند که فدراسیون گلف به ادای دین و انجام وظیفه و ابراز قدردانی از ایثارگران پرداخته و امیدواریم که بتوانیم با گره زدن وجهه ایثارگران با گلف به ارتقای سطح این ورزش نیز کمک کنیم.

رئیس فدراسیون گلف: کم‌ترین بودجه را در بین فدراسیون‌های المپیکی داریم



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گلف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شرفخانی دبیر کل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در مصاحبه خبرنگار با آفتاب نیوز گفت: عدم تطابق رشد بی رویه تعداد شاغلین بنیاد با وظایف و اموری که باید انجام پذیرد، یکی از عوامل اصلی عدم رسیدگی شایسته به امور ارباب رجوع است.

وی افزود: اکثر پرسنل پرشمار بنیاد به دلیل عدم آشنایی و قرابت با روحیات و مشکلات جانبازان و آزادگان و نداشتن تخصص لازم، ناکارامد بوده و فقط از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند. در صورتی که این بودجه می‌تواند صرف حل معضلات این جامعه شریف باشد. این به نحوی است که شاغلین پرشمار غیر متخصص با مراجعه ایثارگران به بنیاد، تنها نقش یک اپراتور را ایفا و توان حل مشکلات جامعه هدف را ندارند.

وی اذعان کرد: به دلایل مطرح شده معلولین، مجروحین و آزادگان جنگ تحمیلی خواستار منفک شدن کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجمیع در قالب انجمن یا سازمان مستقل کهنه سربازان وطن، ذیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با حضور موثر نمایندگان انجمن کهنه سربازان وطن، قرار گیریم. چون ما مدافع وطن، ناموس و مرز‌های مقدس و تمامیت ارضی کشور در زمان جنگ تحت فرمان و زیرمجموعه وزارت دفاع بوده ایم.

شرفخانی گفت: بار دیگر بر این حق مشهود، قانونی، غیر قابل کتمان و پیشرانه اقتصاد کل کشور (غرامات جنگ) به فضل خداوند منان و اراده و خواست قاطبه بزرگ آسیب دیدگان جنگ تحمیلی (کهنه سربازان وطن) تاکید نموده و تا رسیدن به هدف غائی خویش از پای نخواهیم نشست. وقت آن رسیده تا همه آنان که در صدد ایجاد موانع و کاشتنن بذر ناامیدی در دل‌ها و اراده‌های آهنین جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان بودند نا امید شوند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • امنیت ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور تامین می‌شود