Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سلامی از پلمب یک آرایشگاه زنانه به اتهام دخالت در امر پزشکی خبر داد و گفت: مالک آرایشگاه به همراه دو متهم دیگر بازداشت شدند. تاریخ انتشار: 08:56 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۷۷۱ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: پس از اعلام گزارش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و پلیس اماکن شهرستان جیرفت مبنی بر انجام خدمات غیرمجاز پزشکی در برخی از واحد‌های صنفی آرایشگاه زنانه در سطح شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام قضایی اعلام کرد: در این رابطه پس از بازدید پلیس اماکن به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی از یک آرایشگاه زنانه مقادیری لوازم و تجهیزات پزشکی از این واحد صنفی کشف شد.

سلامی عنوان کرد: با دستور دادستانی این آرایشگاه پلمب شده است و سه متهم در این رابطه که شامل مالک آرایشگاه و دو نفر از دستیاران وی می‌باشد به اتهام دخالت در امور پزشکی و اقدام علیه بهداشت عمومی تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند و بازداشت شدند.

دادستان جیرفت با بیان اینکه آرایشگاه‌‎ها فقط باید در حوزه آرایشی و براساس قوانین موجود در جواز کار آرایشگاه‌ها که در حوزه فعالیت‌شان تعریف شده است، به بانوان خدمات ارائه کنند، گفت: دخالت مستقیم و غیرمستقیم آرایشگران زنانه در امور پزشکی و انجام عمل‌های زیبایی سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد.

این مقام قضایی در پایان با هشدار به اینکه سلامت جامعه مورد تاکید است، گفت: شهروندان بایستی در رابطه با حفظ سلامت خود بیش از همه توجه داشته باشند و گرفتار افراد سود جو نشوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان جیرفت دخالت در امور پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سفارت چین در برلین دوشنبه شب با ارسال بیانیه‌ای به خبرگزاری شینهوا اعلام کرد: ما طرف آلمانی می‌خواهیم که بهره‌برداری از اتهام جاسوسی به منظور خدشه‌دار کردن وجهه و بدنام کردن چین را متوقف کند.

مقام‌های برلین دوشنبه اعلام کردند که سه آلمانی را به ظن همکاری با سرویس مخفی چین و انتقال فناوری به پکن برای مقاصد نظامی بازداشت کرده‌اند.

«نانسی فیزر» وزیر کشور آلمان گفت که دولت تهدیدهای ناشی از جاسوسی چین در تجارت، صنعت و علم در آلمان را رصد می‌کند.

«مارکو بوشمان» وزیر دادگستری آلمان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: افراد متهم به جاسوسی در زمان بازداشت در حال گفت‌وگو درباره پروژه‌هایی تحقیقاتی بودند که می‌توانست به توسعه توان رزمی چین در دریا کمک کند.

بازداشت این افراد یک هفته پس از آن انجام شد که اولاف شولتس صدراعظم آلمان به چین سفر کرد تا درباره همکاری‌های تجاری چین و روسیه در بحبوحه جنگ اوکراین، مالکیت معنوی و سیاست های بازار آزاد گفت‌وگو کند.

آلمان هفته گذشته ۲ تبعه روسی-آلمانی را به ظن جاسوسی برای روسیه بازداشت کرد. برلین گفت که این افراد قصد داشتند برای تضعیف حمایت نظامی آلمان از اوکراین دست به حملات خرابکارانه بزنند.

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد