Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی بجنورد گفت: حادثه سقوط تلویزیون ۱۴  اینچ بر روی نوزاد، گزارش شد و این نوزاد به علت شدت ضربه به سر در دم جان باخت.

انتهای پیام/ ر

سقوط تلویزیون بر روی نوزاد بجنوردی سبب مرگش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی‌ها پای تلویزیون منتظر موشک‌های ایران نشسته‌اند

به نوشته یک رسانه عبری زبان امشب اسرائیلی‌های وحشت زده پای تلویزیون منتظر موشک‌های ایران هستند که تمام کشور را در رعب و وحشت فرو برده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، یسرائیل هیوم شامگاه امشب (شنبه شب) در گزارشی به بررسی شرایط رعب و وحشتی پرداخت که جامعه اسرائیل را در نوردیده است.

به نوشته "نیر والف" نویسنده این گزارش، تقریبا هیچ برنامه‌ تلویزیونی در آخر هفته نبود که به نحوی به مسئله آمادگی برای تهاجم بزرگی که قرار است علیه اسرائیل صورت بگیرد نپرداخته باشد.

اینکه این حمله طی ساعت‌های آینده، روزهای بعد یا چند هفته دیگر رخ دهد، پیش بینی تحلیل‌گران تلویزیونی بود که در طول ساعات پایان هفته به آن پرداخته و موج‌‌هایی از وحشت و رعب سرتاسری را ارسال کردند.

این مسئله صرفا به یک برنامه ختم نشد بلکه بسیاری از برنامه‌ها اقدام به ارزیابی تعداد زیادی از سناریوها و پیش بینی‌ها کردند تا زمینه برای سقوط بمب بزرگ بر اسرائیل را فراهم کنند، اگر این یک جنگ روانی بود به طور حتم اسرائیلی‌ها حتی پیش از آنکه ایرانی‌ها دستور شلیک را صادر کنند، دچار فروپاشی می‌شدند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است، شاید برخی این مسئله را به شوک گسترده‌ای که به عموم جامعه بعد از 7 اکتبر وارد شد، مربوط بدانند، اما آنچه که ما از پوشش گسترده شبکه‌های تلویزیونی مختلف اسرائیلی شاهد آن بودیم نوعی جنون و فقدان اعصاب و وحشتی نامتوازن و نگرانی گسترده از نامعلوم بود.

نویسنده گزارش افزود: در دوره انتظار رسیدن موشک‌های ایران، چیزی به نام وحشت در اسرائیل نبود بلک آنچه که ما می‌بینیم یک جریان جنون آمیز است که تحلیل‌گران دیگر می‌توانند بهتر از من آن را تشریح کنند، نزدیکی جبهه‌ها، سلاح‌ها و دستان و بازوهای متعدد، در کنار قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها و حتی احتمال قطعی برق همگی در این راستا قرار می‌گیرند.

سخنگوی ارتش هم که از دستور العمل جدیدی سخن گفت، تقریبا همه چیز در شبکه‌های تلویزیونی گفته شد و فقط ساعت صفر وقوع حمله را اعلام نکردند، همه شبک‌های خبری در طول روز چشم انتظار موشک ایران بودند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاسبی عجیب رضا رشیدپور با خبر مرگش
  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • تبیین حساب ۱۰۰ امام با حضور ائمه جماعات شهر بجنورد در بنیاد مسکن
  • صدای همیشه جوان
  • رسانه عبری: سقوط بورس اسرائیل و شیکل بعد از عملیات سپاه
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • سقوط آزاد ین ژاپن
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز
  • سقوط بازارهای مالی در جهان پس از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • اسرائیلی‌ها پای تلویزیون منتظر موشک‌های ایران نشسته‌اند