Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شکست 3-0 رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن در هفته اول بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا منجر به انتقادات فراوان از هر نقطه به سمت زیدان و تیمش شد.
به گزارش آریا، زین الدین زیدان پس از این که زمستان گذشته پس از اخراج سانتیاگو سولاری برای دومین بار هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت، در ادامه لالیگا نتایجی بهتر از سولاری به دست نیاورد اما نتایج او به دلیل بی انگیزگی بازیکنان، توجیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال زیدان در پیش فصل و فصل جاری نیز نتایج چندان مثبتی نگرفته و شکست 3-0 رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن باعث شد انتقادات از زین الدین زیدان به اوج خود برسد. این مسئله باعث شده تا مارکا، پا را فراتر بگذارد و سه گزینه جانشینی زیدان در رئال مادرید را معرفی کند.
ژوزه مورینیو، سرمربی اسبق رئال مادرید که پس از اخراج از منچستریونایتد در دسامبر 2018 همچنان بیکار است، یکی از گزینه‌های هدایت لوس بلانکوس به شمار می‌رود. بازگشت مورینیو می‌تواند یک شوک بزرگ را به رئال مادرید وارد کند. مورینیو، رئال مادرید را به خوبی می‌شناسد و اعتبار بالای او می‌تواند برای تیمی که به دنبال انقلاب است، بسیار کاربردی و مفید باشد. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق یوونتوس نیز گزینه دیگر کهکشانی‌هاست. پس از این که زیدان در سال 2018 از هدایت رئال مادرید استعفا داد، نام الگری به عنوان گزینه جانشینی مرد فرانسوی مطرح شد اما الگری ترجیح داد به قراردادش با یوونتوس پایبند بماند و نهایتا جولن لوپتگی جانشین زیدان شد.
رائول، کاپیتان سابق لوس بلانکوس، یکی دیگر از افرادی است که می‌تواند جا پای زیدان بگذارد و سرنوشتی همانند او داشته باشد. رائول که هم‌اکنون سرمربی تیم رئال مادرید کاستیا است، ممکن است مثل اتفاقی که در سال 2015 برای زین الدین زیدان افتاد، هدایت تیم اصلی رئال مادرید را برعهده گیرد و جانشین خود زیدان شود. فلورنتینو پرز نشان داده به مربیان رئال مادرید کاستیا اعتماد دارد و سال گذشته نیز به سانتیاگو سولاری برای هدایت تیم اصلی رئال مادرید اعتماد کرد. حالا رائول نیز این شانس را دارد تا جانشین زیدان شود.
رولاند کوربیس، بازیکن سابق تیم های مون پلیه، رن، لانس و مارسی در گفتگو با RMC Sport به آنالیز شکست مادریدی ها پرداخته و علاوه بر انتقاد شدید از ادن هازارد، کمی هم در مورد زیزو صحبت کرده است. به گزارش AS، کوربیس در این باره گفت: هازارد به عنوان موتور محرک یک قطار در نظر گرفته شده بود. اما در واقع، او آخرین واگن قطار بود. او پیش فصل را با 6 یا 7 کیلو اضافه وزن آغاز کرد و این گستاخانه است. اگر بگوییم که او تنبل است، رئال مادرید هرگز نباید چنین بازیکنی را به خدمت می گرفت.
باید اتفاقاتی که هنگام جدایی زیدان از رئال مادرید در سال 2018 افتاد به یاد آوریم. او جرأت نکرد مشکل رئال مادرید که حذف 4 یا 5 بازیکنی است که چند سال متوالی قهرمان اروپا شدند را حل کند. او به تیم برگشت تا بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، آن را بازسازی کند. حالا، او گزینه های ضعیفی در اختیار دارد که با وضعیت جسمی حیرت انگیز برخی بازیکنان و کیفیت پایین برخی خرید ها همراه شده است. با پوگبا یا بدون او، وضعیت رئال مادرید بعد از کریستیانو رونالدو بحرانی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مورینیو الگری رائول زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟

احتمال این که رافا مارکز را روی نیمکت تیم اصلی بارسلونا ببینیم، اصلا کم نیست. 

طرفداری | جستجوی بارسلونا برای جانشین ژاوی که قرار است به زودی از این تیم جدا شود، هنوز پیشرفت زیادی نداشته است. به گزارش اسپورت، بارسلونا در حال حاضر قعلا دو گزینه دارد. این که به تلاش برای متقاعد کردن ژاوی برای ماندن ادامه دهد یا به جای او از رافا مارکز استفاده کند.

بارسا به دلایل مالی تقریبا از جذب روبرتو دزربی منصرف شده است، هانسی فلیک گزینه چندان متقاعد کننده ای نیست و لوئیز انریکه هم تمایلی به بازگشت ندارد. اسپورت مدعی شده که مارکز به دلایل متعددی به عنوان «گزینه شماره 1» برای جانشینی ژاوی مطرح شده است.

دلایلی که به مارکز شانس خوبی برای هدایت بارسلونا می دهد نتایج خوب با بارسا اتلتیک (تیم ب بارسلونا) شناخت او از بازیکنان جوان شناخت از وضعیت مالی سخت باشگاه رابطه خوب با دکو و لاپورتا ایجنت او ژرژ مندس است

با این حال فعلا بعید نیست که ژاوی در نهایت بماند. گفته می شود همه چیز بعد از این هفته که بازی های حساس مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید را به همراه دارد، مشخص خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • گزینه های سرشناس جانشینی خمز در تراکتور
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • زیزو در مدار مونیخ؛ اسطوره تیم ملی فرانسه به آلمان می رود؟
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد