Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@00:55:07 GMT

اسماعیلی دربی را از دست داد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۰۹۵

اسماعیلی دربی را از دست داد

فرشید اسماعیلی در بازی هفته سوم استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اخراج شد. این بازیکن به خاطر دریافت دو کارت زرد و سپس کارت قرمز، از زمین بازی اخراج شد. باشگاه استقلال بعد از این ماجرا اعتقاد داشت داور روی دادن کارت زرد دوم اشتباه کرده است. به همین خاطر نامه اعتراض آمیزی را به فدراسیون فوتبال نوشت. در فاصله یک روز مانده به برگزاری دربی پایتخت خبر رسیده فرشید به طور قطع بخشیده نشد و شهرآورد را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز یکی از مسئولان باشگاه استقلال تائید کرد دیگر امیدی به بخشش این بازیکن ندارند.به گفته او پرونده اسماعیلی بسته شده و در شهرآورد بزرگ پایتخت غایب خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دربی 90 فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی لیل به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

اتفاق جالبی که در این بازی رخ داد این بود که مارتینز دو کارت زرد از سوی داور دریافت کرد اما به دلیل قوانین خاصی که کارت‌های زرد نشان داده شده در ۱۲۰ دقیقه را از کارت زرد نشان داده شده در ضربات پنالتی جدا می‌داند از زمین بازی اخراج نشد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« تمام طول دوران فوتبال من بسیار پرفراز و نشیب و جذاب بوده است. من آدمی هستم که همیشه ایمان دارم و به سختی تلاش می‌کنم و سرنوشت من امروز این بود.

همیشه در تمام طول دوران حرفه‌ای فوتبالم گفته‌ام که در چنین لحظاتی به هم تیمی‌هایم مدیون هستم. حتی وقتی شب گذشته مشغول تماشای بازی رئال مادرید بودیم هم سرمربی گفت که ممکن است بازی ما هم به پنالتی کشیده شود و من در آن لحظات باید محوطه جریمه را از آن خودم کنم.»

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • ادعای ستاره جنجالی: سرنوشتم بود که اخراج نشوم!
  • قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!