Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرناز رهنما بازیگر گفت: متاسفانه این نگاه وجود دارد که وقتی یک بازیگر کم کار می شود فکر می کنند که پیشنهادی ندارد در صورتی که اینگونه نیست، من می گویم ادم کار نکند بهتر از این است که آبروی خودش را با کارهای ضعیف ببرد و مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، در صورتی که برای نوروز از 5 شبکه تلویزیون پیشنهاد کارد داشتم اما قبول نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناز رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیر خود در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: کار تصویری که چنگی به دلم بزند مدت ها پیشنهاد نشد، اکثرا فیلمنامه ها را دوست نداشتم، در حال حاضر مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی هستم که هنوز رسانه ای نشده است تا زمانی که تهیه کننده اعلام کند.

وی افزود: وضعیت کنونی سینما و تلویزیون را دوست ندارم، چون فیلمنامه هایی که پیشنهاد می شوند قابل قبول نیستند، اگر هم فیلمنامه ای که قابل قبول باشد پیشنهاد شود از نظر مالی و تولیدی مشکل دارد، احساس می کنم سر کار جدیدی که هستم این مشکلات وجود نداشته باشد، تهیه کننده بنامی پشت کار است و امیدوارم که کار به خوبی به پایان برسد.

بازیگر مجموعه ساختمان پزشکان اظهار داشت: متاسفانه این نگاه وجود دارد که وقتی یک بازیگر کم کار می شود فکر می کنند که پیشنهادی ندارد در صورتی که اینگونه نیست، من می گویم آدم کار نکند بهتر از این است که آبروی خودش را با کارهای ضعیف ببرد و مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، در صورتی که برای نوروز از 5 شبکه تلویزیون پیشنهاد کار داشتم اما قبول نکردم.

فرناز رهنما در پایان گفت: امیدوارم که اوضاع تلویزیون بهتر شود و فیلمنامه ها جذابیت بیشتری داشته باشند، همانطور که شاهد هستیم متاسفانه همه از بازیگر تا تماشاگر به سمت شبکه نمایش خانگی کشیده شده اند، بنابراین خطری بزرگی است که تلویزیون را تهدید می کند، به نظرم باید مقداری در نگارش فیلمنامه ها و انتخاب عوامل و سایر مسائل دقت بیشتری کنند تا تلویزیون مخاطبانش را از دست ندهد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی

آمار فروش نمایش‌های‌ تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 24 فروردین ماه 1403  اعلام شد.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از 17 اسفندماه 1402به صحنه رفته است؛ نوزدهمین اجرای خود را پشت سر گذاشت و در مجموع، میزبان 1 هزار و 185 تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت 80 هزار تومانی و ظرفیت سالن236 نفری،  مبلغ  45 میلیون و 20 هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان نیز که اجرای خود را از 22 فروردین‌ماه 1403 آغاز کرده است؛ با 3 اجرا توانسته است 119 تماشاگر را به سالن جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام بها، نیم بها، میهمان و تخفیف دار با بلیت 80 هزار تومانی و ظرفیت سالن236 نفری،  توانسته مبلغ  7 میلیون و 40 هزار تومان بفروشد.

تئاتر کودک، تقابل تأثیرگذارترین رسانه با تأثیرپذیرترین مخاطب

نمایش«هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از 3 اسفندماه 1402در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 30 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته 1 هزار و 915 تماشاگر را جلب کند و به فروش 157 میلیون و 129 هزار تومان دست یابد.

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از 22 فروردین‌ماه 1403در تالار هنر با ظرفیت 244 نفری به صحنه رفته است؛ با 3 اجرا و قیمت بلیت 100 هزار تومان، توانسته 191 تماشاگر را جلب کند و به فروش 16 میلیون و 192 هزار تومان دست پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • لزوم راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • راه اندازی عجیب یک شبکه خصوصی با مجوز احمدی نژاد توسط یک بازیگر!
  • توسعه کسب‌وکارهای کوچک ‌و متوسط با رویکردی نوین، راهکار تحقق شعار سال
  • ماجرای راه‌اندازی اولین شبکه خصوصی تلویزیون توسط یک بازیگر + فیلم
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • آمار فروش نمایش‌های تالار هنر و سنگلج
  • جورجینیو خودش را به یوونتوس پیشنهاد کرده‌است
  • نمایش‌های کودک و ایرانی رونق‌بخش سالن‌های دولتی