Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالقدیر کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه که ساعت هفت صبح امروز در جاده گنبدکاووس به داشلی برون (سه کیلومتر بعد از سه راهی قره ماخر) رخ داد، منجر به وقوع حریق در مینی بوس شد.

وی افزود: مسیر حرکت تریلر حامل سیمان از سمت گنبدکاووس به سمت اینچه برون و حرکت مینی بوس که ۲۴ سرنشین داشته است از شهرستان مراوه تپه به سمت گنبدکاووس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با بیان اینکه براساس نظر اولیه پلیس راه این حادثه به دلیل انحراف به چپ تریلی رخ داده است، اضافه کرد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر بلافاصله در محل حضور و مصدومان و کشته‌های این حادثه را به دو بیمارستان تامین اجتماعی و شهید مطهری منتقل کردند.

کریمی تصریح کرد: علت دقیق حادثه و افزایش احتمالی کشته شده‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

در همین پیوند سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی فرمانده پلیس راه گنبدکاووس - مراوه تپه نیز به ایرنا گفت که به دلیل شدت برخورد و آتش گرفتن مینی‌بوس تعداد کشته شده‌ها و مصدومان این حادثه بالاست و درحال جمع‌بندی هستیم.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

بیشتر بخوانید: جان باختن کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228435 برچسب‌ها تصادف

دیگر خبرها

  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • (ویدیو) ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
  • فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم