Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در حساس ترین دیدار هفته چهارم سری آ، میلان میزبان اینتر است.
به گزارش آریا، میلان و اینتر صد و هفتاد و یکمین دربی خود در سری آ را برگزار خواهند کرد. نراتزوری که در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان، تساوی غیر منتظره ای مقابل اسلاویا پراگ به دست آورد، در دربی دلامادونینا به دنبال واکنشی مثبت و تداوم صدرنشینی خواهد بود و میلان نیز که در این فصل، کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هدف اصلی قرار داده، امیدوار است با کسب پیروزی، خود را در جدول رده بندی با رقیب دیرینه هم امتیاز کند و با امیدواری بیشتری راهش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آث میلان در این فصل از سه بازی خود در سری آ، 6 امتیاز کسب کرده است. آنها در ابتدا با یک گل مغلوب اودینزه شدند اما در هر دو بازی بعدی خود برابر برشا و هلاس ورونا، با سه امتیاز زمین بازی را ترک کردند. اینتر نیز که صدر نشین فعلی سری آ محسوب می شود، در سه بازی خود مقابل لچه، کالیاری و اودینزه امتیازی از دست نداده است.
همانطور که واضح است دو تیم تاکنون در فصل جاری حداقل روی کاغذ در برابر رقبایی قرار گرفته اند که چندان قدرتمند به حساب نمی آیند بنابراین دیدار امشب می تواند اولین محک جدی برای آنتونیو کونته و مارکو جامپائولو در سری آ باشد. جامپائولو باید این فرصت را غنیمت بشمارد تا به افرادی که این مربی را لایق هدایت میلان نمی دانستند، توانایی های خود را ثابت کند و کونته نیز باید در این بازی و بازی های دشوار در دو هفته آینده به همه نشان دهد که ارزش دستمزد 11 میلیون یورویی در سال را داشته است.
آنتونیو کونته در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود. او ابتدا در مورد دربی و وضعیت تیم صحبت کرد: همه دربی ها خاص هستند و دیدار فردا شب نیز همینگونه خواهد بود. قرار است به مصاف میلان برویم که یک تیم خوب است و مثل همیشه سعی می کنیم به بهترین نحو برای دیدار خود آماده شویم. مطمئنا مسابقه سختی خواهیم داشت اما من همیشه پیروزی را می خواهم زیرا برنده شدن جنبه های مثبت و همچنین شور و شوق را در پی دارد. در همه بازی ها سعی ما این است حداکثر تلاش خود را انجام دهیم و عملکردی عالی از خود نشان دهیم. برخی اوقات در انجام آن موفقیم و گاهی اوقات نیز کمتر، اما بازیکنانم تعهد زیادی را از خود نشان می دهند و باید به پیشرفت ادامه دهیم.
دلیل اصلی این موضوع که در بازی سه شنبه نتوانستیم خوب ظاهر شویم این است که اسلاویا پراگ مثل یک حریف قدرتمند ظاهر شد و آنها سال گذشته در لیگ اروپا نیز کیفیت خود را نشان دادند. سپس ما در حال حاضر بازیکنانی را در اختیار داریم که در آن دیدار، اولین حضورشان در لیگ قهرمانان را تجربه می کردند و بسیاری دیگر نیز هنوز تجربه انجام 10 بازی در این رقابت ها را ندارند. باید بفهمیم اشتباهمان کجا بوده و خود را بهبود ببخشیم. مارکو جامپائولو؟ او لیاقت آنچه به دست آورده را داشته و سزاوار این فرصت است.
کونته در مورد شایعات منتشر شده در مورد درگیری لفظی روملو لوکاکو و مارسلو بروزوویچ نیز اذعان داشت: از اینتر در تلویزیون و روزنامه ها زیاد صحبت می شود و به من گفته شده که این موضوع عادی بوده و همیشه در سال های اخیر رخ داده است. اما برای من نرمال نیست. سایر باشگاه ها در مدیریت خود نسبت به این وضعیت ها بهتر عمل می کنند. حتی در خارج از میدان نیز شکاف هایی موجود است که همه باید در کنار یکدیگر این شکاف ها را پُر کنیم. بهانه های سال های اخیر خوب نیست و نباید مورد قبول ما باشد. باید همگی تلاش کنیم اوضاع را تغییر دهیم.  
تراپاتونی گفته مربیگری در اینتر مثل قرار گرفتن داخل سانتریفیوژ است. کونته در این مورد گفت: آنچه اساتید می گویند نباید رد شود. اگر تراپاتونی این صحبت را کرده پس من به خاطر آنچه که در حرفه خود به او مدیون هستم، به آنها معتقدم. مطمئنا مربیگری در اینتر کار آسانی نیست و باید قادر بود از شر عادت های بد خلاص شد و آنها را ریشه کن کرد. همانطور که گفتم حتی در خارج از زمین عادت های بدی وجود داشته که دلیل صحبت های "تراپ" را نشان می دهد. باید نفوذ ناپذیر تر باشیم اما سعی می کنیم در این زمینه رشد کنیم.
سرمربی نراتزوری ها در پایان در مورد وضعیت بازیکنان و همچنین نژاد پرستی در ایتالیا صحبت کرد: لوکاکو قبل از دیدار برابر اودینزه مصدومیتی از ناحیه پشت خود داشت اما اکنون خوب است و مشکلی برای بازی کردن ندارد. باید کاندروا که در بازی قبلی مصدوم شد را در تمرین امروز ارزیابی کنیم. الکسیس سانچز به خوبی در حال کار است و گام های مهمی برای اینکه به ترکیب اصلی و یازده نفره نزدیک تر شود را برداشته است. او می تواند با تجربه خود، در لیگ قهرمانان و سری آ به ما کمک کند. بروزوویچ نیز شروع خوبی داشته و هنوز می تواند پیشرفت کند و به بازیکنی بسیار مهم تبدیل شود.
هرگونه توهین یک مشکل است. پس از سه سال دوری از ایتالیا پی برده ام که در این مورد اوضاع بد تر شده و در همه جا نفرت و خشم را می بینم اما باید پیام های مثبت ارسال کرد و نباید خشونت را بر انگیخت. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلان اینتر دربی دلامادونینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم

اینتر هم دربی را برد و هم ستاره دوم رو بر روی پیراهن خود حک کرد.

دانلود (35MB)

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری