Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:37:20 GMT

بازتاب رکوردشکنی چهارگله قوچان نژاد در سایت فیفا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۲۰۵

در ستون هفتگی رکورد‌های فیفا، به رکوردشکنی رضا قوچان نژاد در هلند نیز اشاره شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هر هفته در روز‌های جمعه در مطلبی به رکورد‌های ثبت شده یک هفته گذشته دنیای فوتبال اشاره می‌کند. در نسخه این هفته، رکوردشکنی رضا قوچان نژاد در لیگ هلند نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله که در ابتدای هر رکورد اعداد مربوط به آن ذکر می‌شود، با آوردن عدد ۴ درباره رکورد قوچان نژاد اینگونه ادامه می‌دهد: « ۴ گل به عنوان یک بازیکن تعویضی، رضا قوچان نژاد را به نخستین بازیکن تاریخ اردیویسه تبدیل کرد که به عنوان یک یار تعویضی موفق به زدن ۴ گل می‌شود. بازیکن ۳۱ ساله ایرانی در دقیقه ۵۶ دیدار زووله برابر والویک و در شرایطی که تیمش این دیدار خانگی را با نتیجه ۲-۱ عقب بود، به میدان آمد تا اولین لحظات حضور در تیم جدید را تجربه کند. او در دقایق ۶۰، ۸۱، ۸۳ و ۸۸ چهار گل به ثمر رساند تا زووله از شکست یک پیروزی پرگل ساخته و در نهایت مقابل والویک به پیروزی ۶-۲ دست یابد.»

قوچان نژاد که پیش از این عضو تیم آپوئل نیکوزیای قبرس بود و ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۹ را به شکل قرضی در سیدنی اف‌سی استرالیا گذرانده بود، در سوم سپتامبر بعد از فسخ توافقی قرارداد خود با تیم قبرسی به شکل آزاد با قراردادی دو ساله به زووله هلند پیوست. او در فینال A-League ۲۰۱۹ زننده پنالتی تعیین کننده سیدنی بود و به اولین ایرانی تبدیل شد که در لیگ استرالیا به قهرمانی رسیده است.

زووله بعد از هیرنفین، امن، گواهد ایگلز و کامبور پنجمین باشگاه قوچان نژاد در فوتبال هلند و بعد از هیرنفین، دومین باشگاه او در سطح نخست فوتبال این کشور (اردیویسه) محسوب می‌شود. "گوچی" در بهترین فصل دوران فوتبال خود در این لیگ، در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در ۳۴ بازی برای هیرنفین ۲۰ گل به ثمر رساند و دومین گلزن برتر فصل شناخته شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان هپکو اراک انتخابات اسرائیل مایک پمپئو تعلیق جودوی ایران حزب لیکود قوچان نژاد تابناک ورزشی لیگ هلند آرامکو عربستان هپکو اراک انتخابات اسرائیل مایک پمپئو تعلیق جودوی ایران حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

محرومیت سیدحسین حسینی سوژه روزنامه مارکا شده است.

طرفداری | محرومیت سیدحسین حسینی بازتاب گسترده ای داشته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد بازی با آلومینیوم اراک و مصاحبه هایی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه و البته جریمه مالی مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بسیاری از اهالی فوتبال و پیشکسوتان در حمایت از سیدحسین حسینی مصاحبه هایی را انجام داده اند و حالا محرومیت سیدحسین حسینی، سوژه روزنامه اسپانیایی و مشهور مارکا شده است.

مارکا در این خصوص نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوشی که سابقه ۱۱ بازی ملی را در کارنامه دارد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۴۴۰۰ یورو محکوم کرد.

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش