Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:52:18 GMT

خبر خوب برای زئران افغانستانی اربعین

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۲۰۶

خبر خوب برای زئران افغانستانی اربعین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمدرضا طبایی، اظهار کرد: در سال های اخیر و همزمان با آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع)، با توافق مسئولان وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، این امکان فراهم شده که اتباع مجاز افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران با صدور  مدرک جایگزین در حکم گذرنامه عازم کشور عراق شوند و توفیق زیارت عتبات عالیات را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال نیز مطابق هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان وزارت کشور  عراق و طی جلسات و هماهنگی با دفاتر کفالت اتباع خارجی در تهران، این امکان برای اتباع افغانستانی مجاز ساکن در  جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است. 

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا ادامه داد: موضوع مذکور در تفاهم نامه وزرای کشور عراق و ایران در سال جاری لحاظ شده است.

سرهنگ طبایی خاطرنشان کرد: اتباع مجاز افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران می توانند از روز شنبه ۳۰ شهریور ۹۸ برای ثبت نام و دریافت مدرک جایگزین گذرنامه، به دفتر کفالت اتباع خارجی محل سکونت خود در تهران و سایر استان ها مراجعه کنند. 

کد خبر 4723901 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی جمهوری اسلامی ایران اتباع افغانستانی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی آتش نشانی نیروی انتظامی سیدابراهیم رئیسی آتش سوزی محسن هاشمی دادگاه شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند

به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، سیروس دهقان شیری گفت: پدر، مادر و دختر این خانواده با رمالی در این منطقه پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

وی در ادامه افزود: بر اساس ابلاغ سازمان ملی مهاجرت در خصوص ساماندهی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی نسبت به دستگیری و انتقال تبعه مذکور به همراه اعضای خانوار به اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی استان اقدام کرد.

دهقان شیری ضمن ضمن تاکید بر ادامه تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز با اشاره به اینکه مردم برای رفع مشکلات و دریافت راه حل باید از اینگونه افراد دوری کنند، از شهروندان و مالباختگان خواست با مراجعه به نیروی انتظامی شهرستان فردیس جهت پیگیری و شکایات خود اقدام نمایند.

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • مهاجران افغانستانی می‌توانند گواهینامه رانندگی بگیرند؟
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق