Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کریمی دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تمایل بیشتر داوطلبان کنکور به تحصیل در دانشگاه‌های پایتخت اظهار کرد: طبیعی است دانش‌آموزان شهرهای مختلف، تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند تا در دانشگاه‌های تهران پذیرفته شوند؛ چرا که امکانات پایتخت قابل مقایسه با هیچ‌یک از شهرهای کشور، حتی کلان‌شهرها نیست؛ اما در سال‌های اخیر دانشگاه‌های دیگر شهرها نیز از نظر کیفی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه‌هایی در اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز وجود دارند که جزو دانشگاه‌های سطح یک کشور محسوب می‌شوند و تعداد قابل توجهی از رتبه‌های دورقمی و حتی تک‌رقمی کنکور در این دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: دانشگاه شهرکرد نیز که به‌تازگی چهل سالگی خود را جشن گرفته، از جمله دانشگاه‌هایی است که رشد کیفی و کمی مناسبی را تجربه کرده و توانسته به مقصد آموزشی قابل اعتمادی برای دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شود. دانشگاه شهرکرد در جدیدترین رتبه‌بندی تایمز، یکی از چهل دانشگاه ایرانی حاضر در فهرست برترین دانشگاه‌های جهان بود.

کریمی دهکردی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه شهرکرد به دانشجویان ایرانی محدود نمی‌شوند و پذیرای دانشجویان دیگر کشورهای جهان نیز هستیم. با توجه به رایزنی‌هایی که به‌تازگی صورت گرفته، دانشجویان عراقی نیز به جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد اضافه می‌شوند تا دایره تبادلات علمی و فرهنگی از طریق دانشگاه شهرکرد گسترش یابد.

انتهای پیام/

168 / 31 دانشگاه شهرکرد دانشگاه های تهران رئیس دانشگاه شهرکرد دانشگاه های سطح یک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد دانشگاه های تهران رئیس دانشگاه شهرکرد دانشگاه های سطح یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور

به گژارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد فاطمی نماینده منتخب مردم بابل در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تبریک و افتخار از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز کشور به لحاظ نظامی و دستاورد‌های علمی، پژوهشی و اختراعات نخبگان و تولیدات محصولات علمی در مجامع بین‌المللی دارای اقتدار و صاحب نفوذ است.

وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و خواهان رفاه اجتماعی و معیشتی هستند. دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت مدیران جهادی به جامعه کمک کرد. لازم است از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در پویایی و شکوفایی این مملکت استفاده بهینه کرد.

نماینده منتخب بابل به رشادت‌ها و ایثار ملت در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم اشاره کرد و گفت: مردم همیشه پای نظام و انقلاب و رهبری ایستادند. شهداء دارای کرامت هستند مهمترین اهداف و فعالیت مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم و دانشگاهیان است.

فاطمی بیان کرد: الگو پذیری از سیره حضرت علی(ع) و در فعالیت‌های اجرایی کشور بسیار حائز اهمیت بوده و رعایت این سیره می‌تواند نگین درخشان حکمرانی باشد. احقاق حق حقوق شهروندی برای معیشت مردم یک تکلیف است.

وی عنوان کرد: شهرستان بابل یکی از مهم‌ترین مراکز علمی و فرهنگی بوده و از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است. در ایجاد و گسترش رشته‌های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بابل تلاش کرده و به اتفاق همکاران مجلس از حقوق شهروندی کارکنان و هیئت علمی دفاع و برای ارتقای سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی بابل و دانشگاه و مراکز آموزشی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است