Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر مجتمع پزشکی، آموزشی و تحقیقاتی  نیشابور از  راه‌اندازی مرکز دوم آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مدیر مجتمع پزشکی، آموزشی و تحقیقاتی  نیشابور اظهارکرد: این مرکز با رویکرد آموزش‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم لعل عوض پور افزود : در این مرکز علاوه بر تدریس دوره‌های علوم انسانی اعم از مدیریتی و حقوقی، دوره‌های هنری نظیری نقاشی، عکاسی، سفالگری، موسیقی و دوره‌های معماری و فنی و مهندسی نیز به فراگیران آموزش داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نزدیکی به مراکز دانشگاهی نیشابور و استفاده از ظرفیت دانشجویی را از ویژگی‌های مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در این شهرستان بر شمرد.

مدیر مجتمع پزشکی، آموزشی و تحقیقاتی  نیشابورتصریح کرد: مرکز دوم آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در بلوار معلم- معلم 13 شهر نیشابور واقع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راه اندازی مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/کرمانشاه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی اولین مرکز ترس از زایمان(توکو فوبیا) کشور در استان کرمانشاه خبر داد.

دکتر ابراهیم شکیبا با بیان اینکه به ترس از بارداری و زایمان توکوفوبیا (Toko phobia) می‌گویند، گفت: زنانی که به این فوبیا مبتلا هستند، ممکن است علیرغم علاقه‌ای که به بچه‌دار شدن دارند، از باردار شدن امتناع کنند و یا در صورت وقوع بارداری سزارین را به زایمان طبیعی ترجیح دهند.

وی اظهار کرد: برای کاهش ترس از زایمان این دسته از زنان، به زودی مرکز ترس از زایمان در بخشی از ساختمان کلینیک تخصصی مادر و کودک منزه راه اندازی می شود.  

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، شکیبا افزود: در این مرکز مادرانی پذیرش می شوند که بدون علت پزشکی خواهان زایمان به روش سزارین بوده و یا دارای ترس از زایمان(متوسط به بالا) هستند و از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ارجاع شده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • ایران موفق به ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک شد
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • راه اندازی اولین مرکز ترس از زایمان کشور در کرمانشاه
  • بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند
  • آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه همیار معلم راه اندازی می شود/ ارزشیابی دروس رشته های فنی