Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@23:22:02 GMT

آمریکا از ورود 12 دانشجوی ایرانی جلوگیری کرده است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۲۷۷

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، دستکم ۱۲ دانشجوی ایرانی که قرار بود برنامه های تحصیلات تکمیلی خود را در رشته های مهندسی و علوم کامپیوتر در سال تحصیلی جدید شروع کنند، روادید آنان به طور ناگهانی لغو و از پرواز آنها به آمریکا ممانعت شده است.

برخلاف گزارش نیویورک تایمز، وزارت امورخارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، هیچ تغییری در سیاست آمریکا بوجود نیامده و بیشتر دانشجویان خارجی در سال تحصیلی جدید قصد ادامه تحصیل در مدارس دانشگاه کالیفرنیا را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امورخارجه امریکا مدعی شد: هیچ تغییری در مورد ویزای دانشجویی صورت نگرفته و مقامات آموزش عالی می گویند که مشکلات در این خصوص برای هر صدها هزار دانشجوی بین المللی که برای شرکت در کالج ها و دانشگاه های آمریکایی سفر میکنند، در هر پاییز ایجاد می شود.

با این حال دانشجویانی که بیشتر آنها راهی دانشگاه کالیفرنیا شده بوده اند، می گویند روادید آنها بدون هیچ گونه اطلاعیه و توضیحی در آخرین لحظه باطل شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از برداشت غیر مجاز سنگ در اراضی ملی روستای سیمین شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری به عمل آید.

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • تلاش مردی در کالیفرنیای آمریکا برای ربودن یک خودروی در حال حرکت
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • عفو بین‌الملل «نسل‌کشی» در غزه را تائید کرد
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • جلوگیری از برداشت غیر مجاز سنگ در اراضی ملی روستای سیمین شهرستان همدان
  • آمار عمره‌گزاران اعلام شد
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم