Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی کشور در آستانه بازگشایی مدارس به دانش آموزان توصیه کرد برای رفتن به مدرسه به جای سوار شدن به اتومبیل های شخصی گذری و غیرمجاز از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

اخبار اجتماعی- سرهنگ شهاب امینی در بیان هشدارها و توصیه ها برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: والدین در فصل بازگشایی مدارس در کنار مسائل مربوط به درس و مدرسه برای سلامت و امنیت فرزندان خود نیز اهمیت ویژه ای قائلند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس نیز در راستای وظایف ذاتی خود مأموریت دارد تا با ایجاد تعامل نزدیک و برگزاری جلسات مشترک با مسئولان آموزش و پرورش و آگاه سازی خانواده ها و اطلاع رسانی به آنها هشدارهای پلیسی و انتظامی لازم را از طریق رسانه ها به ویژه رادیو به سمع و بصر هموطنان برساند.

سرهنگ امینی که در یک برنامه رادیویی صحبت می کرد، به والدین دانش آموزان توصیه کرد: والدین فرزندان خود را در سرویس های مجاز، شناسنامه دار و مورد تأیید ثبت نام کنند و به فرزندان خود آموزش دهند که به جای سوار شدن به اتومبیل های شخصی و غیرمجاز از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی در پایان این را هم گفت: والدین هرگونه غیبت غیرمتعارف فرزندان را در اسرع وقت از مدرسه و درصورت لزوم پلیس گزارش و پیگیری کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مدرسه حمل و نقل عمومی آموزش و پرورش خانواده دانش آموزان سلامت مدرسه سال تحصیلی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام در این مراسم با بیان اینکه والدین مهمترین و بهترین الگو در همه مسائل به ویژه امور دینی و اعتقادات برای فرزندان هستند، بر لزوم توجه به این موضوع و رعایت دقیق احکام دینی توسط اولیاء تأکید کرد.
امام جمعه سرفاریاب نیز در این آئین ضمن تبریک این روز و جشن شروع عبادت دانش آموزان دختر مدارس سرفاریاب ، این روز را عید بزرگ برای آنان عنوان کرد و گفت: از این زمان به بعد در انجام تکالیف دینی و واجبات و محرمات بخصوص فریضه نماز، روزه و دیگر عبادات، مسئولیت شما دانش آموزان به سن تکلیف رسیده، با پدر و مادر، معلمان و بزرگترها، برابر است.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه با اشاره به تشدید آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف، از والدین خواست تا با رفتار و اعمال درست خود این نونهالان را در مسیر عبادت و بندگی همراهی و حمایت کنند تا از گزند این آسیب ها در امان بمانند.

در پایان این مراسم دانش آموزان اولین نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب اقامه کردند.

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟