Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:02:57 GMT

رقابت تنگاتنگ فجرسپاسی با مربع مدعیان برای صدرنشینی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۷۸۴۱۹

رقابت تنگاتنگ فجرسپاسی با مربع مدعیان برای صدرنشینی

ششمین هفته رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال امروز با ۹ بازی شروع می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال امروز (شنبه) با انجام ۹ بازی آغاز می‌شود. در مهم‌ترین دیدارها سپیدرود رشت مقابل آلومینیوم اراک، بادران تهران برابر سرخپوشان پاکدشت و فجر سپاسی مقابل آرمان‌گهر بازی خواهند کرد.

فجر سپاسی که حاصل تلاش‌های این پنج هفته‌اش چهار برد و یک باخت بوده است، در حال حاضر با ۱۲ امتیاز صدرنشین است اما تفاوت یک امتیازی این تیم با چهار تیم بعدی (مس رفسنجان، بادران تهران، خوشه‌طلایی ساوه و آلومینیوم اراک) بازیکنانش را ملزم می‌کند که در بازی هفته ششم مقابل تیم آرمان‌گهر تمام تلاش خود را بکنند تا با کسب سه امتیاز این بازی صدرنشین بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی مهم هفته ششم، تیم بادران تهران به مصاف سرخپوشان پاکدشت می‌رود. این تیم تهرانی که در رده دوم جدول قرار دارد، اگر بتواند در این بازی پیروز شود، ۱۴ امتیازی میشود. بادرانی‌ها تا به حال در این پنج بازی باخت نداشته‌اند، باید دید که شاگردان فرهاد کاظمی می‌توانند این رکورد خود را نگه دارند یا نه.

همچنین در این هفته، تیم‌های سپید رود رشت و آلومینیوم اراک به دیدار هم خواهند رفت که در حال حاضر تیم اراکی با اختلاف یک امتیاز، یک رده بالاتر از سپیدرود، در رده پنجم جدول قرار دارد. آلومینیوم با ۳ برد و ۲ مساوی هنوز شکست نخورده و سپیدرود با سه برد، یک مساوی و یک باخت به مصاف این تیم می‌رود.

هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته یک امروز (شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ شروع می‌شود.

برنامه هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال به شرح زیر است:

فجرسپاسی - آرمان‌گهر  ۱۶:۳۰
نودارومیه - قشقایی‌شیراز  ۱۶:۴۵
مس‌کرمان - ملوان  ۱۷:۰۰
گل‌ریحان‌البرز - داماش‌گیلان  ۱۷:۰۰
مس‌رفسنجان - شهرداری‌تبریز ۱۷:۰۰
بادران‌تهران - سرخپوشان‌پاکدشت ۱۷:۱۵
خوشه‌طلایی‌ساوه - رایکابابل ۱۷:۱۵
سپیدرود ‌رشت - آلومینیوم‌اراک ۱۷:۳۰
استقلال‌خوزستان - نیروزمینی ۱۸:۴۵

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!