Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، پیام جوادیان با بیان اینکه هرسال ارتباط مجموعه سازمان پارک‌ها با مدارس در دو مرحله و از ابتدای اسفندماه و در نیمه دوم شهریور تا هفته ابتدای مهرماه شکل می‌گیرد، اظهار کرد: ایجاد باغچه‌های جدید در مدارس برای استفاده دانش آموزان و تلطیف فضای مدارس و ساماندهی آنها و پاکسازی و ارتقای وضعیت فضای سبز مدارس اعم از هرس و سم پاشی در دستور کار است و پیمانکاری جداگانه برای این کار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ساماندهی و کاشت گل و گیاه و سم پاشی و آموزش دانش آموزان در مقاطع مختلف، خاطرنشان کرد: همچنین به صورت محدود در برخی از مدارس خاص همچون کودکان استثنایی حرکت درمانی و نصب مجموعه‌های تندرستی در دستور کار است.

جوادیان به اجرای برنامه زنگ مدارس توسط شهرداران مناطق اشاره کرد و با تاکید بر سیکل پذیرش درخواست‌های مدارس، افزود: در اجرای برنامه‌ها و درخواست‌ها، مدارس به صورت مستقل به سازمان پارک‌ها و فضای سبز نامه می‌زنند یا به سامانه  ۱۳۷ اعلام نیاز می‌کنند و در اسرع وقت به درخواست آنها رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: مسائل جزئی مرتبط با مدارس را واحدهای فضای سبز مناطق اقدام کرده اما طرح‌های بزرگتر را سازمان پارک‌ها راسا ورود و اجرا می‌کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه در ۳۶۱ مدرسه از ابتدای سال ۹۷ تا امروز احداث یا بهسازی یا رسیدگی به فضای سبز انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۶ میلیارد ریال توسط سازمان و مناطق جهت نگهداری و توسعه فضای سبز در مدارس هزینه شد.

جوادیان بیان کرد: دانشگاه‌ها، مدارس، مجتمع‌های آموزشی و ورزشی، حوزه‌های علمیه مراکز هدف ما در ارتباط با نهادهای آموزشی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان شهرداری فضای سبز قم مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان، گفت: از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ تاکنون، دو میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر و گردشگر جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حسین عباس‌نژاد، اظهار داشت:  از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 تاکنون استقبال گردشگران در استان حدود 15 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در بخش خودرویی نیز حدود 400 هزار خودرو در این مدت جابه‌جا شده است، گفت: با توجه به حجم تعطیلات بنادر و اسکله‌ها به دلیل ناپایداری جوی و دریایی در استان، درحال حاضر مشکلی‌ از نظر جابه‌جایی مسافران و گردشگران وجود ندارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به تمامی مسافران نوروزی توصیه کرد که ضمن رعایت نکات ایمنی از مسیرهای مجاز دریایی رفت‌وآمد کنند‌.

عباس‌نژاد گفت: از ابتدای طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 تاکنون، دو میلیون و 800 هزار مسافر و گردشگر جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان
  • ورود حدود ۵ میلیون گردشگر به گیلان
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • اسکان بیش از ۹۳ هزار نفر در مدارس استان یزد
  • کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیران برای تهیه غذای گرم در فارس
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار
  • توزیع بیش از ۲۰۰ هزار اقلام غذایی در فارس